Olivier Fitoussi/Flash90

הילד שהותקף בדלי התלונן במח"ש: "מי שמאבד עשתונות לא יכול להיות שוטר"

הילד שהותקף בדלי בביתר עילית הגיע היום יחד עם עורך דינו איתמר בן גביר והוריו להגיש תלונה במחלקה לחקירות שוטרים. . חוקרי מח"ש, אשר אספו במהלך הלילה עדויות אמרו לילד כי הם ממשיכים במחלקת החקירה


צילום: ארי קופרשטוק

הילד שהותקף בדלי בביתר עילית הגיע היום יחד עם עורך דינו איתמר בן גביר והוריו להגיש תלונה במחלקה לחקירות שוטרים. בעדותו סיפר הילד את השתלשלות האירועים למן הרגע שהשתתף בהפגנה ועד תקיפתו על ידי השוטרים. חוקרי מח"ש, אשר אספו במהלך הלילה עדויות אמרו לילד כי הם ממשיכים במחלקת החקירה.

עורך דינו של הילד, איתמר בן גביר, אמר בכניסה למחלקה לחקירת שוטרים כי: "הגיע הזמן שמח"ש תפעל בנחישות וברצינות נגד שוטרים אשר הינם עשבים שוטים והם מכפישים את המשטרה". עו"ד בן גביר דורש להשעות את השוטר. לדבריו, אדם כזה אסור לו להסתובב ברחוב כשוטר: "אמרו לי שהוא איבד עשתונות. מי שמאבד עשתונות בצורה כזאת לא יכול להיות שוטר".

הנער החרדי שהוכה אתמול על ידי שוטר בבית עילית מספר כי "בהפגנה נכחו שוטרים שניסו להרגיע, ואז הגיעו שוטרי יס"מ שהתחילו להרביץ באלימות", והוסיף: "הם תפסו מישהו, אזקו אותו, אל אף שהוא סתם ישב בצד ואני רציתי ללוות אותו כדיי לראות לאן הם לוקחים אותו. לאחר מכן השוטר תפס דלי וזרק אותו עליי, חנק אותי ונתן לי אגרוף בראש, הכניס אותי לניידת בחוזקה ופשוט לקחו אותי לתחנה כשאני בטראומה".

עו"ד בן גביר שמייצג את הילד אמר כי "דמו של הציבור החרדי הינו הפקר. הסרטון מלמד על אובדן עשתונות של המשטרה. אנו דורשים השעיית השוטר עוד הערב. המשטרה משקרת כאשר היא טוענת שהילד החזיק אבן ומדובר בעלילה כמיטב המסורת של מקצת מהשוטרים בארץ שנתפסים פועלים באלימות אבל גם אם הילד עבר עבירה ולא היא: לשוטר אסור להתנהג באלימות ולפעול כאחרון העבריינים. השוטר לא רק זרק על הילד דלי אלא גם חנק אותו ונתן לו אגרוף. השוטר צריך להעצר עוד הלילה. מחר בבוקר תוגש תלונה במח"ש ואנו שוקלים תביעה אזרחית".

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו