צילום: שוקי לרר

בשיחה לחסידיו: האדמו"ר מקרלין תקף בחריפות את המזלזלים בהנחיות הזהירות

כ''ק האדמו''ר מקרלין שליט''א נשא דברי חיזוק למאות חסידיו בקו טלפון מיוחד זאת לאחר שבחסדי שמים החלים מנגיף הקורונה. בדבריו עמד האדמו''ר על מצב הקורונה ותקף: "מפעים אותי שדווקא בציבור החרדי יש כזה זלזול בחיי הזולת, מה קרה לנו, איך הגענו לשם"

כ"ק האדמו"ר מקרלין שליט"א אשר החלים בימי הסוכות מנגיף הקורונה נשא היום (רביעי) דברי חיזוק למאות חסידיו, בדבריו התייחס האדמו"ר למצב השורר בעולם כולו עם המשך התפשטות נגיף הקורונה ואמר כי חובה לשמור על כללי הזהירות ללא התחכמויות.

ל'חדשות JDN' נודע כי הדברים נאמרו על ידי כ"ק האדמו"ר מקרלין שליט"א אשר שהה במעונו כאשר כלל החסידים מאזינים לדברים בקו פנימי של החסידות, בפתח דבריו עמד האדמו"ר ונשא דברי חיזוק בחובת השעה ועל כך שצריך להתחזק בתורה ויראת שמים.

לאחר מכן התייחס האדמו"ר לכך שבחסדי שמים הוא החלים מנגיף הקורונה לאחר שאף אושפז מספר ימים במרכז הרפואי צאנז – 'לניאדו' שבנתניה. "הודו לה’ שזכיתי לעבור את הנגיף בשלום" אמר האדמו"ר "מובן שזה קשה להישמר ולשמור אך זה רצון הקב”ה ויש לשמוח עם הזכות שיש לנו לשמור על חיי אדם".

האדמו"ר מקרלין שליט"א התייחס אף למצב הקורונה בארץ ותקף בחריפות את המזלזלים בהנחיות, "לא יודע מי יכול לקחת אחריות שלא לשמור על ההנחיות כפשוטם. הרי זה שולחן ערוך מפורש, שלא להזיק לאחרים ושלא להזיק לעצמו".

"היתכן שיש כאלה נעלמו מעיניהם הלכות פשוטות בהלכות פיקוח נפש שזה יסוד היהדות" תמה האדמו"ר "כולנו שומעים ורואים כ”כ הרבה מקרים שאנשים סובלים צער וכאב וחולים ונפטרים. אכן זה לא קל תמיד ואנשים במתח אבל זה תפקידנו בשעה זו".

עוד הוסיף האדמו"ר שליט"א "מפעים אותי שדווקא בציבור החרדי יש כזה זלזול בחיי הזולת, מה קרה לנו, איך הגענו לשם. למען השם אין להקל בשום דבר, בשום אופן וזה לא משחק ילדים, זה סכנת נפשות ומעיקר הדין".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו