Avshalom Sassoni/Flash90

יותר מ-10,000 אובחנו עם קורונה; עלייה במאושפזים ובחולים קשה

שיעור החיוביים עומד על 5.51% מתוך יותר 197,402 בדיקות. גם מקדם ההדבקה מתקרב עומד על 1.91, נתון המעיד על התפשטות נרחבת של המגפה בישראל. בבתי החולים מאושפזים 117 חולים במצב קשה וירושלים הפכה לעיר אדומה

מנתוני משרד הבריאות שפורסמו הבוקר (שלישי) עולה כי 10,644 ישראלים אובחנו כחיוביים לקורונה, זאת מתוך 197,402 בדיקות שפוענחו. בכך, שיעור החיוביים עומד על 5.51% – נתון גבוה יותר מהימים האחרונים.

גם מקדם הדבקה ממשיך לעלות ועומד על 1.91, נתון המעיד על התפשטות נרחבת של המגפה בישראל. בתוך כך, מספר חולי הקורונה שמאושפזים בבתי החולים ממשיך לעלות ועומד הבוקר על 236. גם מספר החולים הקשים עלה מעט ל-117. 47 מתוכם במצב קריטי ו-38 מונשמים. אתמול נפטרו שני בני אדם מהנגיף, כאשר מפרוץ המגפה מתו 8,247 בני אדם.

לצד העלייה בתחלואה, נרשמה ירידה במספר המתחסנים כאשר בחמישי התחסנו 11,023 בני אדם במנה הראשונה ואתמול 9,319 בני אדם. גם בחיסון הבוסטר, כ-12,088 התחסנו בחמישי לעומת 10,804 אתמול.

בישראל יש 74 יישובים אדומים, 56 יישובים כתומים ו-62 יישובים צהובים. ירושלים נוספה הבוקר לרשימת היישובים האדומים שממשיכה לגדול. נכון להבוקר, היישובים האדומים הם ירושלים, תל אביב, אור יהודה, מעלה אדומים, קריית אונו, גבעת זאב, גבעתיים, גבעת שמואל, הוד השרון, נס ציונה, אריאל, מודיעין מכבים רעות, רעננה, רמת השרון, נצרת, כרמיאל, בית שמש, כפר סבא, פתח תקווה, רמת גן, הרצליה, ראש העין, יבנה, יהוד, חולון, טבריה, מעלות תרשיחא, ראשון לציון, נוף הגליל, פרדס חנה כרכור, רחובות, נהריה, קריית שמונה, נתניה, בת ים, באר יעקב ומגדל העמק.

עוד ברשימת היישובים האדומים: רבבה, כפר כנא, גני תקווה, בית אל, בית דגן, מבשרת ציון, קדימה-צורן, שוהם, אזור גבע בנימין, חשמונאים, כפר אדומים, בנימינה גבעת עדה, יפיע, קצרין, אבן יהודה, ברכה, רומת הייב, שלומי, פדואל, יד בנימין, כפר חב"ד, אלון שבות, מצפה יריחו, צור הדסה, כפר יאסיף, תל מונד, גדרה, עלי זהב, גבעת אבני, אפרת, אבו סנאן, הר אדר, צור יצחק, כוכב יאיר ומבוא חורון.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

עדיין משום מה מונעים מהציבור לדעת כמה מהנדבקים מחוסנים וכמה לא אולי אני טועה ואין זה מידע קריטי למי שמתלבט אם לקחת חיסון או לא?!?!?! ודי לחכימי ברמיזא…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו