חורף בריקוטה, אירועים מיוחדים עד 60 איש

אם אתם מבקשים לצאת לאכול, מתוך חוויה פסטורלית מדהימה, קפיצה קטנה לריקוטה תדגיש לכם את ההבדל בין מסעדה איטלקית מצויינת, למסעדה איטלקית רגילה. המקום חדש, מטופח ומושקע, נקי להפליא ומעוצב היטב.

חדש בריקוטה! אירועים מיוחדים עד ל- 60 איש ,עקב הביקוש הרב לאירועים קטנים בריקוטה, החליטו במסעדה על סגירת המרפסת הפתוחה הצמודה למסעדה והפכו אותו למתחם סגור ומחומם כך שיוכלו לערוך במקום אירועים מיוחדים כמו שבע ברכות וימי הולדת וכו'

יחד עם זאת ,בהנהלת המסעדה אומרים כי ניתן להזמין אירועים במקום עד 150 איש הכוללת את המסעדה כולה או אירוע במרפסת הסגורה עד 60 איש.

ב'ריקוטה' תפריט חורף עשיר במיוחד המכיל דגים עשויים בטוב טעם, במתכונים ייחודיים, מרקים עשירים וטעימים להפליא, הלחמים הביתיים הנאפים במקום באפייה מיוחדת, הסלטים הרעננים והמתכונים המיוחדים, כמו ריבת עגבניות שרי ועוד.

"המטרה שעמדה לנגד עינינו היתה להביא את הטעמים האיטלקיים המקוריים והייחודיים, בכשרות המהודרת ביותר, מבלי לוותר על הטעם, על האיכות או על הכשרות", מדגיש השף של ריקוטה.

במקום מוגשות ארוחות בוקר טעימות להפליא, מנות עסקיות בשילובים שונים לפי בקשת הלקוח, ארוחות זוגיות בכל שעה שתבחרו בשעות היום והערב, עריכת אירועים משפחתיים וחברתיים, ועוד .

כך שאם אתם מבקשים לצאת לאכול, מתוך חוויה פסטורלית מדהימה, קפיצה קטנה לריקוטה תדגיש לכם את ההבדל בין מסעדה איטלקית מצויינת, למסעדה איטלקית רגילה. המקום חדש, מטופח ומושקע, נקי להפליא ומעוצב היטב.

התפריט עשיר וייחודי ומוגש מכל הלב. והאווירה לבבית מיוחדת, היחס אישי ואכפתי, חם ומקצועי לכל אורח.
במקום רחב ידיים הפתוח משעות הבוקר ועד לשעת ערב מאוחרת, תוכלו לשבת לכוס קפה ולארוחה חלבית עשירה ממגוון מטעמי השף.

במקום ניתנים אף שירותי קייטרינג ו"טייק אווי". במעדנייה ניתן לרכוש סלטים לשבת ומיטב גבינות, מאפים ומנות מיוחדות.

ריקוטה רחוב קרית המדע 3 הר חוצבים ירושלים

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ההכשר עדין רבנות ירושלים מהדרין?
אני מחכה ליום שיקבלו רובין,

אתמול ביקרתי במסעדה והתאכזבתי קשות מהשירות והיחס

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו