ויז'ניץ: הרבי ערך קידוש על הנס בתאונה, והספד על בן-הדוד ז"ל

כ"ק האדמו"ר מויז'ניץ שליט"א ערך השבת קידוש על הצלתו מהתאונה במהלך השבוע. בסעודה שלישית ספד את בן דודו - בנו הגדול של כ"ק מרן האדמו"ר מויז'ניץ מונסי שליט"א • ביום שני ימריא לארה"ב לניחום אבלים

בשבת האחרונה ערך כ"ק האדמו"ר מויז'ניץ שליט"א קידוש לאחר התפילה, להודות על הנס שאירע לו כאשר יצא ללא פגע מתאונה שעבר בשבוע החולף ברחובה של עיר התורה והחסידות בני ברק.

כזכור, בתחילת השבוע הקודם (שני), פגע כונן הצלה, ברכבו של האדמו”ר, בדרכו להגשת עזרה ראשונה. "הכונן נסע בנתיב הנגדי ברחוב שלמה המלך בעיר, ופגע חזיתית ברכבו של האדמו”ר מסוג הונדה". סיפר עד ראיה לכתב JDN, “בחסדי שמיים הפגיעה הייתה קלה ולא היו נפגעים באירוע”.

מיד לאחר התאונה יצא האדמו”ר מהרכב בכדי להרגיע את הנהג הפוגע, ואמר לו “ברוך השם אף יהודי לא נפגע. זה איתות משמים שאני צריך לשוב בתשובה”.

קרא עוד:

[postim]

גם במהלך הקידוש הוסיף האדמו"ר דברי חיזוק ברוח זו, ואמר שבכל אירוע אנו צריכים להתבונן וללמוד איך להתקרב ולחזור בתשובה שלמה. "עלינו לבדוק מה אנו צריכים לתקן. הקב"ה, אוהב אותנו ושולח לנו איתותים". האדמו"ר הרחיב בדבריו על חובת כל אדם לזכור בכל עת כי הכל מאיתו יתברך שמו, וסיפר כמה עובדות בסגנון זה מזקניו האדמו"רים זי"ע.

במהלך הקידוש שלח האדמו"ר "שיירים" לגיס הנהג הפוגע, וביקש ממנו להעביר זאת לנהג. האדמו"ר אמר כי גם על הנהג להודות על הנס שכן גם הוא ניצל ולא נפגע בתאונה.

"אני חייב לו הכרת הטוב"

בסעודה שלישית הספיד האדמו"ר בבכי את בן דודו הרה”צ ר’ פנחס שלום האגער זצ”ל רב ‘קהל תורת חיים ויז’ניץ’ בבורו פארק, בנו בכורו של כ”ק מרן האדמו”ר מויז’ניץ מונסי שליט”א שהלך לעולמו ביום חמישי בשנת ה-67 לחייו.

"בצער רב שמעתי את בשורת פטירתו, העתרתי עליו רבות, אולם כבר נגזרה גזרה". בדבריו סיפר על הידידות הקרובה ששררה ביניהם בעת שהתגוררו בשכנות בשיכון סקווירא בארה"ב, "אני חייב לו הכרת הטוב על השנים האלו. אטוס לארה"ב לנחם את אביו, דודי האדמו"ר ממונסי שליט"א שיאריך ימים על ממלכתו, הוא ובניו כל הימים".

מחר (ב') בלילה ימריא האדמו"ר לניו יורק, לניחום אבלים אצל דודו האדמו"ר היושב שבעה יחד עם בניו הגה"צ שליט"א בעיר מונסי. האדמו"ר צפוי לנחות בניו יורק בבוקרו של יום שלישי (שעון מקומי).

במהלך ביקורו הקצר בניו יורק צפוי האדמו"ר להשתתף בשבע ברכות לרגל שמחת נישואיו של נכד אחיו מרן האדמו"ר מויזנ'יץ שליט"א, ונכדו של כ"ק מרן האדמו"ר מסקווירא שליט"א.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו