בדרך לבחירות? "התאגיד יקום בסוף אפריל עם חברת חדשות"

גורמים המעורים בניהול המשא ומתן על מתווה תאגיד השידור הציבורי אומרים כי הוא מצוי בקשיים. "התאגיד יקום בסוף אפריל עם חברת חדשות, אם נתניהו רוצה - שילך לבחירות" במשרד האוצר מסרו בתגובה כי הדברים בשם הבכירים במשרד - אינם נכונים

גורמים בכירים עלומי שם ממשרד האוצר צוטטו היום בעיתון כלכליסט אומרים כי "אנו לא רואים איך מגיעים להסכם סביב משבר התאגיד. המתווה הזה לא מתכנס ויש בו בעיות רבות שנראה כי לא ניתן לפתור אותן. אם נתניהו רוצה על הרקע הזה ללכת לבחירות נלך לבחירות".

על פי הדיווח, בימים האחרונים נפגשו הצוותים המקצועיים באוצר ובמשרד התקשורת בניסיון לגבש את פרטי המתווה שעליו סיכמו ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר משה כחלון בסוף השבוע שעבר ובמסגרתו תוקם חברת חדשות נפרדת שמרביתה תורכב מעובדי רשות השידור.

אולם במהלך המו"מ התגלו קשיים מהותיים הן מבחינת לוחות הזמנים והן מבחינה תקציבית. כחלון הודיע כבר מספר פעמים שהוא אינו מתכוון לאשר גידול בתקציב השידור הציבורי.

על הרקע הזה מעריכים באוצר כי גברו הסיכויים "שתאגיד השידור 'כאן' יתחיל לשדר בסוף חודש אפריל במתכונת שנקבע בחוק מבעוד מועד וכי חברת החדשות שלו תפעל גם היא במתכונת המקורית. בנקודה הזו עובר הכדור בחזרה למגרש של ראש הממשלה נתניהו ואם מישהו יחליט שהוא מפרק את הממשלה הרי שיהיה זה נתניהו עצמו", נמסר.

דוברת משרד האוצר מסרה בתגובה: בעקבות הפרסום על התאגיד: הדברים שפורסמו על ידי גורמים עלומי שם במשרד האוצר אינם נכונים.

משעמם ומעיק: גורל התאגיד מענין רק את התקשורת / נתן גלנט

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו