ניכוי השליש בסכנה: ההסתבכות החדשה של אהוד אולמרט

בתאו של רה"מ לשעבר נתפסו מסמכים מסווגים ששימשו ככה"נ לכתיבת הספר עליו הוא שוקד. פרקליטיו של אולמרט מבהירים שהכל נעשה בתיאום עם הצנזורה, אך שלטונות הכלא כבר הודיעו על שורת סנקציות שיופעלו נגדו, כשגם קיצור עונש המאסר שלו בסכנה

אולמרט שוב מסתבך: חודשים ספורים לאחר שנענש בשל התערבות לטובת אסיר בוויכוח עם סוהר, מוצא עצמו רה"מ לשעבר במרכזה של סערה חדשה.

בתאו של אולמרט נמצאו מסמכים מסווגים שלא קיבלו אישור מהמלמ"ב (הממונה על הביטחון במשרד הביטחון). את המסמכים ע"פ החשד הביא לאולמרט עורך דינו.

המסמכים שימשו לצורך כתיבת הספר עליו שוקד אולמרט ובסביבתו מבהירים שהכל נעשה בכפוף ובתיאום עם הצנזורה.

בעקבות תפיסת המסמכים גזרו שלטונות הכלא מספר סנקציות בהן צמצום ביקורים וביטול חופשות. מקורביו חוששים מפני השפעה על ניכוי שליש מעונש המאסר שלו.

מפרקליטיו של אולמרט נמסר בתגובה: "ראש הממשלה לשעבר מר אהוד אולמרט אינו זקוק לגושפנקא כלשהי באשר לזיקתו ואחריותו בנושאים הקשורים בביטחונה הלאומי של ישראל. מעולם לא דלף ממנו דבר רגיש בנושאי ביטחון ומודיעין שעלול היה לגרום נזק למדינת ישראל.

במהלך שהותו בבית הכלא כתב מר אולמרט ספר אוטוביוגרפי העוסק בתולדות חייו ופעילותו בנושאים חברתיים, כלכליים ובנושאי ביטחון גורליים. ספר זה הועבר במלואו לצנזורה לפני למעלה מחודשיים ולאיש, בוודאי לא למר אולמרט, יש כוונה לפרסם אותו מבלי לקבל את אישור הצנזורה. מעבר לספר לא הוצא על ידי מר אולמרט כל חומר מסווג אחר, לא הועבר על ידו ולא פורסם על ידו".

נתניהו בכוננות ספיגה: אולמרט שוקד על ספר ש"יטלטל את המדינה"

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מסכן, פה במדינה כשמחליטים לגמור אותך אין רחמנות

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו