"מודה לכוחות הביטחון אבל הנחמה שלי היא בבנין הארץ"

במשפחתו של הרב רזיאל שבח הי"ד מגיבים לחיסול ולכידת המחבלים הלילה בג'נין. אלמנתו: "אין לאירוע הזה שום משמעות בשבילי. הכשרת חוות גלעד זו התשובה האמיתית לרצח". אמו: " "מקווה שנבקר את החיילים שנפצעו, אנחנו רוצים להודות להם בשם רזיאל"

"אני מודה לכוחות הבטחון על פעולתם הנחושה לתפיסת המחבלים, ושולחת מכאן איחולי החלמה לפצועים מכוחות המשטרה שפעלו בנחישות ובגבורה": כך כתבה הבוקר אלמנתו של הרב רזיאל שבח הי"ד בעקבות חיסול אחד המחבלים שביצעו את הפיגוע ולכידת חבריו לחוליה.

היא הוסיפה: "מעבר לזה אין לאירוע הזה שום משמעות בשבילי. הנחמה שלנו היא לא בנקמה אלא בבניין הארץ. אני קוראת להכשיר את חוות גלעד, זו הנחמה שלנו, זו הבקשה שלנו, זו התשובה האמיתית לרצח הזה".

ואילו אמו אמרה בראיון לגל"צ: "לא היה לי ספק שיצאו כדי לתפוס את המחבלים, אמרו לנו שיעשו הכל. מקווה שנבקר את החיילים שנפצעו, אנחנו רוצים להודות להם בשם רזיאל…התפללתי שלא יהיו לנו הרוגים – אף אחד לא שווה את זה".

דַּם עֲבָדֶיךָ הַשָּׁפוּךְ • הנרצח בפיגוע בשומרון: הרב רזיאל שבח הי"ד

שר הביטחון, אביגדור ליברמן, אמר מוקדם יותר: "כוחות הביטחון ביצעו הלילה מבצע מורכב ומוצלח ללכידת רוצחי הרב רזיאל שבח הי"ד. אני מברך את לוחמי הימ"מ על אומץ ליבם ומאחל החלמה לפצועים. למחבלים לא יהיה מסתור. נשיג את המחבלים בכל מקום".

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, מסר כי הוא מברך את לוחמי המג"ב והימ"מ על הפעולה הנחושה: "נגיע לכל מי שינסה לפגוע באזרחי ישראל, ומדינת ישראל תמצה עמו את הדין".

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

תמהני על אלמנת הקדוש רבי רזיאל הי"ד (אשר כונה "רזיאל המלאך" ולא בכדי), שנעלם ממנה פסוק מפורש בתורה – "ולארץ לא יכופר על הדם אשר שופך בה – כי אם בדם שופכו"

לזאנוויל
אין קשר בין הפסוק הזה המצווה על בית דין לדון "יהודי" שרצח.
לבין להרוג נכרי שאין מצווה על בית דין לדון כדי להורגו,
אלא אפשר להורגו בלי בית דין, ולכאורה אין את העניין של ולארץ לא יכופר,
ובטח לא בימינו שאין יד ישראל תקיפה.
לכן הכל לפי העניין והתועלת.

מה אתה מתעלם ממציאות? בוודאי שידינו תקיפה ב"ה רק שבעזרת השם תתחזק בתקיפותה.
ובוודאי שיש עניין להרוג את המחבלים, המוני ערבים שרוצים לרצוח לא עושים את זה כי הם יודעים שב"ה יד ישראל תקיפה ואין אחד שנמלט מזה, רק שהיא רוצה ובצדק לנצל את הכאב הנורא לבניין הארץ.

ליוסף, אם יהודי נהרג כי לארץ לא יכופר לדם אשר שופך בה, קל וחומר גוי שרצח יהודי בשל היותו יהודי
ויד ישראל תקיפה היום, הבעיה היא שישראל לא רוצה שידה תהיה תקיפה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו