צילום: פלאש 90

ח"כ מרגי משיב לליברמן: "התקפה הגובלת באנטישמיות"

ח"כ יעקב מרגי מגיב למתקפה של שר הביטחון על המפלגות החרדיות: "ראש מפלגה קטנה תוקף באנטישמיות את החרדים, כדי לנסות לקושש קולות. עצוב". גורמים בסיעות החרדיות: ההודעה של ליברמן היא למעשה התקפלות

ח"כ יעקב מרגי מש"ס משיב אש ותוקף את ליברמן על דבריו נגד המפלגות החרדיות: "‏ראש המפלגה הקטנה ביותר בקואליציה, שקיבל את תפקיד שר הביטחון בלי הצדקה ביחס לגודל וחשיבות מפלגתו, תוקף בהתקפה הגובלת באנטישמיות את המפלגות החרדיות, כדי לנסות לקושש קולות. עצוב ומטריד!".

משבר חוק הגיוס: ליברמן משתלח בחרדים

סגן שר הבריאות יעקב ליצמן אמר הערב בראיון לקול חי בהתייחסו למשבר הקואליציוני סביב חוק הגיוס "עד לרגע זה אין חוק מוסכם, ואין חוק חדש, הכל שטויות! יש לי רבנים ואני עושה מה שהם אומרים לי. נכון, הם אמרו לי להתעקש על הגיוס לפני התקציב למרות שהבטחנו להצביע על התקציב".

גורמים בסיעות החרדיות אמרו הערב ל'כאן חדשות', כי הודעת ליברמן היא למעשה התקפלות. "למרות הטון האנטישמי, ליברמן לא מאיים לעצור את מתווה הפשרה. לא מאיים להגיש ערער ולא מאיים לפרק את הממשלה", ציינו הגורמים.

שרת המשפטים איילת שקד הניחה הערב בפני ועדת השרים לחקיקה להצבעה ביום ראשון את הצעת חוק הגיוס הפרטית של ח"כ יואב בן צור מש"ס, ללא הצמדה לחוק יסוד, זאת ככל הנראה כפשרה בין הצדדים.

מדובר בצעד ראשון לקראת העברת הצעת החוק למליאת הכנסת לקריאה טרומית. וייתכן שהמפלגות החרדיות יסכימו להתפשר על הנוסח המדור וייתכן שגם שר הביטחון ליברמן לא יתנגד.

לפי הסיעות החרדיות, הנוסח שהונח היום על שולחן ועדת השרים אינו הנוסח הסופי שיוגש לאישור הרבנים והוא ידרוש עוד הרבה מאוד שינויים ותיקונים.

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

זרקו אותו ממשרד הביטחון

עוכר ישראל הערב רב הרוסי

חשבתי שרק השמאל שכחו להיות יהודים. מתברר שגם אלו שקוראים לעצמם ימין שכחו. ליברמן עוד ישלם על זה ביוקר. חכו חכו השבת תחזיר לו, והתורה תחזיר לו על כל החילול ה' שהוא עשה בחודשים האחרונים…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו