צילום: FREEPIK

קידום אתרים לרופאים – איך זה עובד?

כל בעל עסק מבין טוב מאוד את החשיבות של אתר אינטרנט פעיל. האתר הוא למעשה הכלי הפרסומי הטוב ביותר כיום, כאשר הוא מאפשר לנו לבחור בדיוק את הדרך שבה אנחנו מעוניינים לקדם את העסק שלנו

. קידום אתרים נועד להגביר את החשיפה לאתר שלנו על פני אתרים מתחרים, אולם כאשר מדובר באתר לרופאים, יש כמה דגשים שצריך לקחת בחשבון.

קידום אתרים

קידום אתרים הוא פרקטיקה שנועדה לגרום להגברת החשיפה של אתר קיים באמצעות הבנת דרך הפעולה של מנועי החיפוש. הצורה שבה הקידום נעשה קשורה למבנה של האתר, מילות חיפוש מסוימות שיכולות להגביר את החשיפה אליו וכמובן המלצות של גולשים אחרים.

בניגוד לאתרים שמפרסמים עסקים, שירותים או מוצרים מסוימים, כאשר מדובר על קידום של אתר רפואי ישנה משמעות רבה לתוכן של האתר. המחיר של לקוח לא מרוצה בתחום הרפואי יכול להיות כבד מאוד כיון שהנזק שאותו הרופא יכול לגרום אינו דומה לאי שביעות רצון רגילה מנותן שירות כלשהו. אז אם אתם צריכים לקדם אתר לרופאים, הנה כמה דגשים חשובים:

  • תוכן מקצועי

גוגל נותנת דגש רב על איכות התכנים שקיימים באתר שלכם. לא דומה מאמר רפואי שנכתב על ידי רופא, למאמר שנכתב על ידי סטודנט ממקצוע לא רלוונטי. הקפידו שלפחו תחלק מהתכנים באתר שלכם ייכתבו על ידי איש מקצוע, שבמקרה הזה הוא רופא. אמינות של התכנים והקפדה על רמת ניסוח גבוהה יכולים להגביר את החשיפה לאתר שלכם בצורה ניכרת.

  • שימוש בעזרי המדיה

גם אם אתם רופאים וכתבתם מאמרים מרתקים על נושא כלשהו, אתם צריכים לזכור שללקוח שלכם לא תמיד יש כוח לעבור על כל מה שכתבתם. הוסיפו למאמרים שלכם סרטונים ותמונות שיהפכו את הגלישה באתר לחווייתית ונוחה יותר.

  • מילות מפתח

כאשר אתם כותבים תוכן, אתם צריכים לזכור שהלקוחות שלכם אינם אנשי מקצוע. השאלות שאותן הם יעלו אינם מנוסחות בהכרח כמו שאתם ניסחתם אותן ועולם המושגים שלהם כנראה קצת שונה מזה שלכם. דברו אליהם בשפה שלהם והקפידו בכתיבת התכנים על מילים שבסבירות גבוהה יותר יהיו אלה שהקהל שלכם יחפש.

  • אל תתביישו להציג את עצמכם

נקודה נוספת שחשוב מאוד להקפיד עליה היא הצגה של הרופא המטפל. הקפידו על כתיבת פרטים ביוגרפיים עשירים לרבות תפקידים שונים שאותם מילאתם וחברויות באגודות שונות. גם אם זה נראה לכם קצת מיותר, יש לזה חשיבות רבה ביחס לאתר שלכם.

לסיכום

כדי לבצע SEO של אתר עבור רופאים צריך לקחת כמה גורמים בחשבון. הקפידו באופן עקבי על תכנים מקצועיים ואמינים, אך יחד עם זאת חשוב שתזכרו שהלקוחות שלכם אינם רופאים. הקפידו על אתר שיעניק להם חווית משתמש טובה, ושבעזרתו הם יוכלו למצוא בצורה כמה שיותר קלה את השירות שאותו הם מחפשים.

 

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו