י״ג במרחשוון תשע״ט – אוקטובר ב22, 2018

אלנתן מאשים: "בג"ץ אחראי על בעיית המסתננים" • צפו
22 אוקטובר 2018
המועמד החרדי לראשות העיר תל אביב מפרסם הערב סרטון בו הוא מסביר את המצב בדרום תל אביב ומאשים את בג"ץ בבעיה. אלנתן לJDN: "במחאה של תושבי דרום ת"א, הפנו את החיצים לנתניהו ודרעי והם חזרו בהם ולכן אין כרגע פתרון אחר"
ירדן עונה לנתניהו: "לא יתנהל משא ומתן על המובלעות"
22 אוקטובר 2018
שר החוץ אמר כי אם ייערך מו"מ בנוגע לסיום חכירת אי השלום ומובלעת צופר, יהיה זה "על אופן ההעברה, ולא על שאלת הריבונות". הוא הבהיר: בעוד שנה - השטחים יושבו אלינו. " "שמירה על ירדן והאינטרסים שלה הן בעדיפות עליונה"
עו"ד חדד על הניצחון בחיפה: "הצדק נעשה" • צפו
22 אוקטובר 2018
המועמדת לראשות העיר חיפה, עינת קליש, אחרי הניצחון בבג"ץ: "עוד שבוע בעזרת השם אנחנו שולחים אותו הביתה". אבי גבאי: "העיר זקוקה לשינוי משמעותי לטובת כלל התושבים". מטה אוהבי חיפה: "מברכים על ההחלטה הקובעת כי המועמדות שלנו הינה לגיטימית"
עו״ד אגמון לשר הפנים: "דחה את הבחירות באלעד, כבר היה תקדים כזה"
22 אוקטובר 2018
עו״ד צבי אגמון פנה אל שר הפנים הרב אריה דרעי בשם דגל התורה וש״ס בדרישה לדחות הבחירות לראשות העיר אלעד כך שיתאפשר להציג מועמד אחר לראשות העיר. "למעשה מרבית תושבי העיר אלעד, נותר ללא מועמד לראשות העירייה"
נתניהו נפגש עם סגן נשיא סין: "ביטוי נפלא לקשרים המתהדקים"
22 אוקטובר 2018
סגן נשיא סין הגיע היום לישראל עם משלחת של שרים וסגני שרים מכ-13 משרדי ממשלה סיניים לביקור רשמי. נתניהו: "זהו הביקור החשוב ביותר של מנהיג סיני בשמונה עשרה השנים האחרונות". השניים קיימו פגישת עבודה בהשתתפות שרים משתי המדינות
בנט וליברמן בעימות על חאן אל-אחמר: "הוא תופס טרמפ"
22 אוקטובר 2018
ליברמן על בנט: "עד צאת שבת לא היה לו מושג על פינוי חאן אל-אחמר. הוא מנצל כל אירוע ביטחוני לצרכים פוליטיים". בנט על ליברמן: "את אזור חאן אל-אחמר אני זוכר היטב מניווטי הלילה בסיירת, בימים שעוד היה לישראל שר ביטחון ימני עם מילה"
במעמד מאות שדכנים: 'בית הגפן' נחנך בביתר עילית
22 אוקטובר 2018
עוֹד יִשָּׁמַע בְּעָרֵי יְהוּדָה: מאות שדכנים התאספו בחלוף השבוע האחרון למעמד חנוכת 'בית הגפן' של ארגון השידוכים העולמי 'הגפן' בראשותו של הגאון רבי חיים שמרלר • תוכנת שידוכים שעומדת לחולל מהפכה בתחום, הוצגה לראשונה במעמד • תיעוד ענק
בעקבות פסילת פינדרוס: ש"ס יוזמת חוק שימנע פסילות דומות
22 אוקטובר 2018
על שולחן הכנסת הונחה הצעת חוק בעניין מרכז חייו של מועמד לראש ראשות מקומית ולפיה, הדבר יקבע רק לאחר כניסתו לתפקיד בפועל ולא לאחר מועד הגשת הרשימות • במקביל, מתגבשת עצומה למשרד הפנים, על מנת שידחו את הבחירות בעיר
זקן רבני צפת: תומך באליעזר לזר לראשות העיר
22 אוקטובר 2018
הגאון רבי שמואל אביגדור פייבלזון: "היות ויש הזדמנות לראשונה ראש עירייה חרדי שומר תורה ומצוות בעירנו הק', מן הראוי שיצביעו בעבור ר' אליעזר לזר"
על קו הגבול: צה"ל חשף תצפית טרור של חיזבאללה
22 אוקטובר 2018
אחרי שנה של מעקבים, היום נחשף כי חיזבאללה פועל בניגוד להחלטות מהפסקת האש בין ישראל ללבנון לאחר מלחמת לבנון השנייה • בצה"ל נכחו לגלות כי ארגון הטרור פועל במסווה של איכות הסביבה ומבסס עמדות תצפית
מחקר מדהים על תינוקות : אמא? נכון את מבינה אותי?
22 אוקטובר 2018
מאת: אתר קול כבודה
כתב אישום הוגש נגד המחבל שרצח את ארי פולד הי"ד
22 אוקטובר 2018
חודש וחצי לאחר הפיגוע בו נרצח ארי פולד הי"ד, הבוקר הוגש כתב אישום נגד המחבל בן ה-17
האשמה חמורה בכנסת: "הציבור החרדי מעצים את תפוצת החצבת"
22 אוקטובר 2018
בורות, הסתה, או סתם ניסיון להון פוליטי והד תקשורתי: חברת כנסת מ'ישראל ביתנו' האשימה במהלך דיון בוועדת הבריאות את החרדים, בכך שהם מעצימים את תפוצת החצבת בשל סירובם להתחסן • יו"ר סיעת הבית היהודי תקפה אותה על הדברים
מבוכה לפרקליטות: ההקלטות המקוריות של 'חתונת השנאה' אבדו
22 אוקטובר 2018
במהלך דיון הנערך כת בבית המשפט השלום בירושלים, נציג הפרקליטות נאלץ להודות כי ההקלטות המקוריות מחתונת השנאה, שנלקחו מהחתן והכלה עצמם, אבדו • ארגון חוננו: "איבוד הקלטות מטיל צל כבד על המשכות המשפט"
3000$ להרוג, 500$ לפצוע: ליברמן חשף את "מחירון הדמים" של חמאס
22 אוקטובר 2018
שר הביטחון הופיע היום בפני ועדת חוץ וביטחון של הכנסת והתייחס בהרחבה למצב בדרום. "אני לא מאמין בשום הסדרה מול חמאס. זה לא עובד, לא עבד ולא יעבוד. ההיסטוריה מוכיחה ששקט בעזה וביו"ש הושג רק לאחר מערכה צבאית"
אחרי האכזבה באלעד: בג"צ אישר למועמדת עינת קליש להתמודד בחיפה
22 אוקטובר 2018
לאחר דיון ממושך בבית המשפט העליון, בעתירות שהוגשו בנוגע לפסילתה של המועמדת לראשות עיריית חיפה, עינת קליש רותם, בית המשפט אישר את מועמדותה. קליש: "עוד שבוע בעזרת השם אנחנו שולחים אותו הביתה"
טלטלה באלעד • סופית: נפסלה מועמדותו של יצחק פינדרוס
22 אוקטובר 2018
בית המשפט העליון דחה עת העתירה של פינדרוס ואישר את פסילתו מהתמודדות על ראשות העיר אלעד. 'דגל' ושס: "בוחנים אפשרות להציג מועמד חילופי. לא יהיה חוטא נשכר". פינדרוס: "הציבור החרדי יותר חזק מאותם קרימינלים"
הציבור בוחר: "הדרן": מבצעים מיוחדים בימי המכירות של הדרן לקראת ימי הבחירות
22 אוקטובר 2018
סמסונג S8 במחיר מצחיק של 1,790 ₪ בלבד

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו