הפתעת השנה במופע 'סולם': מיילך קאהן ואברהם פריד בדואט מקפיץ

משתתפי המופע השנתי של 'סולם' בחג הסוכות בירושלים, שכבר הורגלו בהופעות של גדולי הזמר החסידי, יצאו בריקודים סוערים ונרגשים שכמוהם לא נראו זה מכבר באולם היוקרתי, כאשר מיילך קאהן ואברהם פריד ביצעו בפניהם סדרת שירי חג סוחפים - בביצוע משותף ראשון

המופע השנתי של ארגון 'סולם' בחג הסוכות בירושלים, אשר בשלוש השנים הפך לאחד מאירועי המוזיקה החסידית הבולטים והנחשבים בעולם, מייצר גם השנה כותרות מסעירות בענף, בדמות דואט מקפיץ וסוחף על הבמה של השם החם ביותר בשנה האחרונה בתחום, מיילך קאהן, עם ענק הזמר החסידי הוותיק, אברהם פריד.

קאהן, שהוגדר בתשע״ח כאחת התגליות במוסיקה החסידית עם אלבומו 'ייעדער איינער' והלהיט 'ואהבת לרעך כמוך', זוכה עם שיריו לפופולריות עצומה, שכעת צפויה להמשיך לצבור תאוצה לאחר ההופעה המשותפת עם פריד – שכמו העניקה את החותמת הרשמית להגדרתו כאחד מגדולי הזמרים החסידיים של כל הזמנים.

"אני רוצה להזמין לבמה זמר שכבש את העולם בסערה עם 'ואהבת לרעך כמוך', קבלו את מיילך קאהן", הכרז פריד במיקרופון על הבמה בפני משתתפי המופע היוקרתי של 'סולם', ועורר פרץ התרגשות באולם. ההופעה המשותפת גררה את כל הקהל על הרגליים לעשר דקות רצופות של "הקפות", כאשר פריד וקאהן מונים אותן לסירוגין.

במופע 'סולם' משתתפים מדי שנה מאות אנשי עסקים חרדים מארה״ב ומאירופה, אשר עושים יחד עם בני משפחותיהם את חג הסוכות בירושלים. בשנים הקודמות הופיעו באירועים הללו בין היתר, כוכבים בולטים בתחום הזמר החסידי ובהם מרדכי בן דוד, בני פרידמן, אוהד מושקוביץ, ועוד.

בדומה למופעים דומים שהפכו לאגדה בענף בחו״ל, כמו מופע 'האסק' השנתי, מועברות כל ההכנסות מהכרטיסים למופע לארגון 'סולם', שבראשות הרבנית אסתר ארנסטר, המסייע למאות ילדים עם צרכים מיוחדים, בשנים עשר סניפים הפרוסים ברחבי הארץ, להשתקם ולהשתלב במערכות החינוך הרגילות.

"יש פה שמחה כפולה, בזכות השמחה והתרומה של כל המשתתפים פה במופע, מאות ילדים יכולים לשמוח לאחר מכן שנה שלמה. לצד זו, המופע השנתי הוא גם ההזדמנות שלנו כארגון להגיד תודה לכל כך הרבה אנשים מכל העולם שפתחו את הלב שלהם לילדים של 'סולם'", אמרה הרבנית ארנסטר לאחר האירוע.

 

 

 

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

איפה הוידאו?

מה קה לכם?
תמיד אתם נותנים וידאו.
חבל.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו