Yossi Zamir/Flash90

דיווח: 1,500 בדיקות קורונה אקראיות יבוצעו לתושבי בני ברק

בני ברק נחשבת מוקד התפרצות של נגיף הקורונה, אך עד היום לא נעשו בה מספיק בדיקות - כך שתמונת המצב האמיתית מבחינת כמות החולים אינה ברורה. יועץ רה"מ פרופ' אמנון שעשוע שוחח עם בית מרן שר התורה בבקשה שיעודד את התושבים להיבדק

החל ממחר (שישי) יבוצעו 1,500 בדיקות קורונה אקראיות לתושבי בני ברק, עליהן החליטה משרד הבריאות יחד עם הועדת מייעצת לראש הממשלה בראשות פרופסור אמנון שעשוע (מנכ"ל חברת "מובילאיי" וסגן נשיא חברת "אינטל", שמשמש שעשוע כיועץ לראש הממשלה נתניהו לפתרון משבר הקורונה) – כך דווח ב'חדשות 12'. הבדיקות יתבצעו במשותף על ידי בית החולים הדסה ומכון ויצמן.

שעשוע שוחח בערב החג עם בני ביתו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים נייבסקי בבקשה שייתן את ברכתו ליוזמה ויעודד את התושבים לשתף פעולה. הערב קיבלה בית החולים הדסה פניה ממכון ויצמן להשתתף בדגימות ובביצוע בדיקות PCR כאשר במכון ויצמן יבוצעו במקביל בדיקות ריצוף על אותן דגימות.

על פי הדיווח של יאיר שרקי אנשי ויצמן יוודאו שגם בקרב ריכוז גבוה של חולים נשמרת רמת הדיוק הגבוהה של בדיקת הריצוף. אם משרד הבריאות יאשר את הבדיקה, ניתן יהיה לבצע כ-15,000 בדיקות ריצוף ליממה מכון בויצמן. מכשירים כאלה קיימים כבר היום בהדסה ואיכילוב ובאוניברסיטאות נוספות ובכך תושג פריצת דרך בביצוע בדיקות קורונה רחבות הקף בארץ.

מהדסה נמסר כי אכן בוצעה פניה והדסה נערכת לביצוע הסיקור בסיוע אגודת הסטודנטים לרפואה. הדסה מתכננת להצטרף למכון ויצמן בבדיקות הריצוף ובמקביל להציע לנבדקים החיוביים לתרום פלאסמה עם רמת נוגדנים גבוהה לטיפול בחולים קשים בארץ.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אולי שיעשו את זה גם בירושלים
דחוףףףףףףףף

מה הפרטים לגבי הבדיקה? היכן היא נעשת?

חבל שעד שסוף סוף יש אתר נורמאלי,יש פרסומת לפני כל וידיאו שנתקע ה מ ו ן זמן. זה ממש הורס את חווית הצפיה באתר.

שטויות
עשינו בדיקה יום שישי שעבר (מדא)
ולא קבלנו תשובה עדיין

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו