Yossi Aloni/Flash90

בשורות טובות: בת ה-11 החלה לנשום בכוחות עצמה – עדיין המצב קשה

בית החולים רמב"ם עדכן כי במצבה של הילדה בת ה-11 תושבת אלעד שמאושפזת בטיפול נמרץ ילדים נרשם עוד שיפור קל - היא שבה להכרה חלקית והחלה לנשום בכוחות עצמה. יחד עם זאת, מצבה עדיין מוגדר קשה. התפללו: הדס בת אורה לרפו"ש

בית החולים רמב"ם עדכן הערב (שלישי) כי במצבה של הילדה בת ה-11 תושבת אלעד שמאושפזת בטיפול נמרץ ילדים נרשם עוד שיפור קל – היא שבה להכרה חלקית והחלה לנשום בכוחות עצמה. יחד עם זאת, מצבה עדיין מוגדר קשה. דר' יוסי בן ארי מנהל המחלקה מבהיר שיש להמתין בסבלנות ולקוות לטוב, רק בעוד מספר ימים ניתן יהיה לקבוע לבטח מה מצבה של הילדה .

אליהו ביטון, אביה של הילדה, סיפר אתמול בראיון ל'חדשות 13' על מצבה של ביתו ועל הקושי להיות רחוק ממנה בשל המגפה: "הגוף שלה מתנפח מעירוי, הרופאים מחפשים וריד – היא צועקת ואני בוכה. אני לא יודע מה לעשות". לדבריו, במהלך הלילה עברה הדס סדרת בדיקות, בהן גם אקו לב. "הילדה הייתה כאובה. היא לא אוכלת. אני בתור אבא לא יודע איך לעזור לה, אני חסר אונים".

בבית החולים מציינים כי הילדה עברה שתי בדיקות ולשמחתם הרבה התברר שהיא כבר לא נושאת את הנגיף עצמו. אליהו לא הורשה להיכנס לשהות לצד ביתו במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים פוריה. "היא מאוד סבלה ואני רחוק ממנה. אנחנו נשברים. זה נורא קשה". הציבור מתבקש להמשיך ולהעתיר בתפילה לרפואת הילדה הדס בת אורה לרפו"ש.

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
7 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ברוך ה'

תחליטו ביתר או אלעד???

מה זה משנה מאיפה היא ? להתפלל עליה זה מה שחשוב

תודה לבורא עולם!!!!!!
ממש משמח לשמוע!!
מחכים ובטוחים שהיא תחזור הביתה בריאה ושלמה

וגם תחליטו רמב"ם או פוריה?
עלבון לאינטלגנציה.

הילדה גרה באלעד

אמן! רפואה שלמה במהרה להדס בת אורה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו