אודיו סאונד המכון המתמחה בהתאמת מכשירי שמיעה עד הבית

אם כבר יצא לכם בעבר לעבור את התהליך של התאמת מכשירי שמיעה, אתם כבר כנראה מודעים היטב לזמן האורך שהוא לוקח דרך קופות החולים

מתחילים אצל רופא המשפחה שישלח אתכם לרופא אף, אוזן, גרון, משם תקבלו הפניה למכון שמיעה לבדיקת שמיעה שלאחריה תצטרכו לחזור עם כל המסמכים לקופת החולים ולחכות זמן רב עד לאישור הסבסוד וקבלת ההנחה לרכישת מכשיר השמיעה. בסך כל מדובר על תהליך ממוצע שבין חצי שנה לשנה שישאב מכם המון אנרגיה ויגרום לכם להוציא הרבה מאד כסף על נסיעות.

למרבה המזל היום יש דרך אחרת ומכוני שמיעה פרטיים מצוינים מציעים לכם את האפשרות לעבור את התהליך כולו באופן מזורז בביתכם. כך זה עובד. לעוד מידע www.audiosound.co.il

בדיקת שמיעה

בדיקת השמיעה הביתית היא זהה לחלוטין לזו במכוני השמיעה. קלינאי תקשורת מגיע עד אליכם ובוחן את השמיעה שלכם באמצעות מכשיר אודיומטר ולאחר מכן עורך לכם ראיון אישי כדי להכיר את אורח החיים שלכם ואת הצרכים השמיעתיים שלכם למעשה. בסוף התהליך מתקבל מסמך מפורט המציג את אופי ירידת השמיעה שלכם (באילו אוזניים, באיזה דציבלים) עם שקלול של הצרכים השמיעתיים שלכם. כעת תוכלו להתנסות בדגמים שונים של מכשירי שמיעה שיוכלו להועיל לכם.

התנסות והדגמה

בשלב הזה תוכלו לבחון את מכשירי השמיעה הקטנים שיתאימו לכם בסביבה הביתית שלכם. במרבית מכוני השמיעה שעובדים עם קופות החולים לא תהיה לכם אפשרות לעשות זאת בטרם הרכישה, אבל גם באלו שכן כנראה שלא ייתנו לכם לנסות כל מכשיר יותר מדקה או שתיים. לעומת זאת בביתכם תוכלו לקחת את כל הזמן שבעולם כדי לבחון את המכשירים וכך תוכלו לעשות בחירה נכונה וללכת על מכשיר שמיעה איכותי שבאמת ישרת אתכם.

התאמה והסתגלות ראשונית

לאחר שתבחרו מכשיר שמיעה יערוך קלינאי התקשורת בביתכם סדרת התאמות ושינויי הגדרות אישיים (לפעמים גם מדידות אם מדובר במכשיר שמיעה בהתאמה אישית) כך שיוכל להחיל אותם במהירות על מכשיר השמיעה החדש שלכם. לאחר מספר שבועות יחזור אליכם קלינאי התקשורת ממכון השמיעה הפרטי עם מכשיר שמיעה חדש מהדגם שבחרתם שמותאם כבר לשימוש שלכם.  השירות ניתן גם על ידי מיני סאונד מכשירי שמיעה

תמיכה בשלבי ההסתגלות

יתרון נוסף משמעותי באודיו סאונד הוא התמיכה והליווי לאחר הרכישה. הסתגלות למכשיר שמיעה זה תהליך הדרגתי וחשוב שיהיה מי שיתמוך בכם במיוחד בחודשים הראשונים. רכישה ממכון שמיעה פרטי עם שירות הבית תאפשר לכם לפנות בקלות לנציגי החברה שישמחו לעזור לכם טלפונית ואפילו להגיע אליכם לביקור נוסף במידה ולא ניתן לפתור את הבעיה מרחוק.

מה לגבי המחיר?

אתם בוודאי חושבים לעצמכם עכשיו שמדובר בשירות יקר שלא כל אחד יכול להרשות לעצמו, אבל צריך לדעת שזה ממש לא ככה ושבטווח הארוך זה אפילו יכול לחסוך לכם כסף. הביקור הראשון אצלכם הוא זה שבו קורים רוב שלבי התהליך בעצם ומרבית מכוני השמיעה גובים עליו כמה מאות שקלים בודדים בלבד. מכאן, העלויות הן זהות לאלו שתשלמו דרך קופות החולים, כולל ההנחות והסבסודים שאלו מציעות, רק שכאן יעשו את כל הבירוקרטיה בשבילכם ולא תצטרכו להמתין עד שההנחה תאושר. בנוסף, שווה לדעת כי מכוני השמיעה הפרטיים מחזיקים בדרך כלל מבחר גדול הרבה יותר של מכשירי שמיעה ותוכלו למצוא בקלות מכשיר שיתאים לכם במידה רבה, כמובן לאחר שתתנסו בשימוש בו ותראו שהוא אכן לטעמכם.

בשורה התחתונה, אם אתם מחפשים תהליך מהיר, פשוט וחסכוני – כדאי מאד לרכוש מכשירי שמיעה בשירות פרטי עד הבית.

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו