כללית ממשיכה להוביל עם מגוון רחב של שירותים בפריסה רחבה ונוחה תוך השקעה מקסימאלית בצרכי הלקוחות

לכללית מספר הלקוחות הגדול ביותר • 14 בתי חולים מקצועיים ומנוסים • חדשנות טכנולוגית ורפואה מקצועית • פריסה רחבה ונוחה • הרב אברהם קונסקי מנהל השיווק למגזר חרדי "ההשקעה הינה תוצר של חשיבה על שירות מכובד תוך מקצועיות מרובה"

רוב תושבי מדינת ישראל חברים ב'כללית' ויש להם הרבה מאוד סיבות טובות. כללית מציגה עוצמה רפואית ברמה שאין לה מתחרים הכוללת שירותים רבים ומגוונים של מיטב המומחים בכל רחבי הארץ.
כארגון בריאות רב תחומי פועלת 'כללית' בכל עת להרחיב את מאגר הכלים שהיא מעניקה ללקוחותיה. במרפאות, במענה טלפוני ובכל דרך אפשרית – כללית מספקת ללקוחות שירותי בריאות נוחים, ייחודיים וזמינים.
עם זאת, למרות היותה הקופה הגדולה במדינה, כל לקוח הוא אחד ומיוחד, כל מטופל זוכה ליחס אישי. מנהלי המרפאות, רופאי המשפחה, רופאי הילדים וכמובן מנהלי קשרי הלקוחות הפרוסים בכל הריכוזים החרדים בארץ, עושים הכל לטובת המטופלים. הזמינות של מנהלי קשרי הלקוחות היא סביב היממה, כל ימות השבוע ואין זו סיסמה כי אם מציאות.

עם תחילת השנה אזרחית ניתן למספרים לדבר בעד עצמם ולטובת מעל ל- 4.2 מיליון הלקוחות:
• יותר מ – 100 שנות ניסיון במהלכם עומדת 'כללית' בחוד החנית של מערכת הבריאות בישראל.
• לכללית 14 בתי חולים מהמקצועיים והמתקדמים ביותר בעולם. הם פרוסים בכל הארץ – מחיפה והעמק בצפון ועד אילת בדרום. בתי החולים מקיימים קשר מקצועי רציף עם מיטב המומחים בקהילה. מדובר בבתי החולים הציבוריים הראשונים בארץ שקיבלו את תו האיכות האמריקאי של JCI המעיד על איכות הטיפול ועל בטיחותו.
• 7 מיליון לקוחות טופלו בבתי החולים של כללית במהלך השנה.
• 12 מרפאות של כללית אסתטיקה המציעות מגוון של ניתוחים ושל טיפולים אסתטיים. הניתוחים מתבצעים על ידי מיטב הרופאים באמצעות טכניקות חדשניות. הטיפולים נעשים במעקב ובפיקוח של כללית, וישנה הקפדה רבה על רמת מקצועיות גבוהה ועל יחס אישי.
• 23 סניפי מכון מור – הגוף הרפואי־דיאגנוסטי הגדול והמתקדם מסוגו בארץ. פעילותו מתמקדת במתן שירותים רפואיים בתחומי האבחון והטיפול, בבדיקות סקר תקופתיות וברפואה תעסוקתית. בין תחומי הרפואה: מור לעיניים, מור ללב, מור לגילוי מוקדם, מור לאישה, מור לשינה, מור לכלי דם ועוד.
• 8 מחוזות, שעל כל אחד מהם ממונה צוות האחראי על שירות מיטבי ללקוחות המחוז.
• 1400 מרפאות.
• 10,500 אחיות.
• 11,000 רופאים.
• 24 מנהלי קשרי קהילה בכל האזורים בארץ.
• 420 בתי מרקחת.
• 700 נציגי שירות.
• 40 מרכזים לבריאות הילד.
• 40 מרכזים לבריאות האשה
• 54 מרפאות כללית רפואה משלימה המציעות מגוון רחב של טיפולים שמתאימים לכל הגילאים בפיקוח רפואי מלא ובהקפדה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר המקובלים בעולם.
• 90 מרפאות שיניים – כללית סמייל בהן ניתנים מגוון של טיפולים לכל הגילאים תחת קורת גג אחת: טיפולים משמרים, טיפולי חניכיים, טיפולים משקמים, טיפולים מורכבים, כירורגיית פה ולסת, יישור שיניים ואסתטיקת הפה.
• מוקד אחיות מוסמכות (2700*) מאויש 24 שעות ביממה על ידי אחיות מוסמכות שנותנות מענה למגוון בעיות ושאלות ובעת הצורך אף מפנות למיון.
• קו הזהב לבני 65 פלוס (2700*): קו ייעודי שמאויש על ידי אחיות ועובדות סוציאליות שמתמחות בסיוע לקשישים ולבני משפחותיהם. ניתן לפנות אליהן בכל בעיה או שאלה בנושאי בריאות.
• מוקד אונקולוגי (9585*): מוקדי יעודי לחולים אונקולוגיים שמאויש על ידי צוות אחיות אונקולוגיות מקצועיות ומיומנות שיסייעו בהתמודדות עם כל בעיה, כאב או שאלה. המוקד פועל בשיתוף מרכז דוידוף, הקמפוס הרפואי רבין והאגודה למלחמה בסרטן.

מנהל השיווק למגזר החרדי בכללית הרב אברהם קונסקי אומר כי: "ההשקעה של כללית בלקוחות הרבים, הינה תוצר של חשיבה על שירות מכובד תוך מקצועיות מרובה, ההשקעה ניכרת במקצועיות הרופאים, בפריסה הרחבה, במוקדי המענה הטלפוני ובמספרם הרב של מנהלי קשרי הקהילה העומדים לימין הלקוחות 24 שעות ביממה.
מנהלת הפרסום למגזר החרדי בכללית גב' קוריץ: "רק גוף גדול ועוצמתי יכול לבצע מול הלקוחות התנהלות בשיטת אחד על אחד תוך יחס אישי חם ומקצועי, ויעידו על כך למעלה מארבעה מיליון הלקוחות הנמנים על אזרחי ישראל המקבלים שירות רפואי איכותי ומקצועי היחס האישי לכל לקוח בכללית ניכר ב- 24 מנהלי קשרי הקהילה העומדים לימין הלקוחות, קווי המענה הטלפוני המיואשים על ידי למעלה מ 700 נציגי שירות ונועדו לספק שיורת רפואי מקצועי מסביב לשעון ועוד מגוון פעילויות שנועדו לאפשר ללקוחות לקבל יחס אישי.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו