השלולית בה טבע הילד • צילום: קבוצת ירושלים והעוטף

אסון: נפטר הילד החרדי שטבע בשלולית גשם בחצר בית מגוריו

טרגדיה: אחרי שעות ארוכות של מאמצי הצלה, נאלצו הרופאים לקבוע את מותו של דביר, ילד בן שנתיים בלבד, שטבע אתמול בשלולית של גשם מעל כיסוי הבריכה בחצר בית מגורי הוריו, בגבעת זאב

בבית החולים הדסה עין כרם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו של דביר לב טוב, פעוט כבן שנתיים שטבע בשלולית בחצר הבית, אחרי שעות ארוכות של מאמצי החייאה וניסיונות להציל את חייו.

הגשמים הרבים שירדו, הצטברו לכדי שלולית גדולה על כיסוי הבריכה שבחצר בית המשפחה החרדית המתגוררת בגבעת זאב. דביר הקטן נפל לתוכה, וטבע. הוא הובהל לבית החולים במצב אנוש, ושם נקבע מותו.

חובש רפואת חירום במד"א, משה חמד, תיאר: "כשהגענו למקום, הוציאו אלינו את הפעוט שהיה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה, וסיפרו לנו שהוא שהה מספר דקות מתחת למים".

"מיד התחלנו לבצע בו פעולות החייאה מתקדמות, שכללו עיסויים, הנשמות ומתן תרופות, וכאשר חזר הדופק, העלינו אותו לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותו לבית החולים הדסה הר הצופים כשהוא מורדם ומונשם במצב קשה ולא יציב".

אהרון פאמפ, סגן ראש סניף איחוד הצלה במקום, סיפר: "הילד נמצא על ידי הוריו כשהוא ללא הכרה, על כיסוי של בריכה בו נוצרה שלולית (הִיקָּווּת) של מי גשמים. בסיוע חובשים נוספים וצוות ניידת טיפול נמרץ, ביצענו בו פעולות החייאה ממושכות, וכשחזר לו הדופק, הוא פונה לבית החולים במצב אנוש".

מהמשטרה נמסר: "החוקרים החלו בבדיקת נסיבות טביעת פעוט כבן שנתיים, בגבעת זאב שמצפון לירושלים". מפרטים ראשונים שהגיעו למשטרה עולה, כאמור, כי הפעוט עלה על בריכת הג'קוזי, שהייתה מכוסה בבד מלא במים.

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אוי ואבוי!!! זה מה שקורה כשהגנים סגורים. כל יום שומעים בכל אמצעי התקשורת, דברי בלע שלא היו מביישים אמירות אנטישמיות בגרמניה הנאצית נגד הציבור החרדי. האם מישהו נתן את דעתו על המצב שאליו נקלעו משפחות ברוכות ילדים שלרוב מתגוררות בצפיפות עצומה? מה עושה אם לחמישה שישה ויותר ילדים כשהם סגורים יום אחר יום בדירה קטנה, בלי טלויזיה כמובן ולרוב גם בלי מחשב? מישהו בממשלה נתן את דעתו? חשבו על זה בכלל? הציעו פתרונות? צר כל כך על התינוק דביר שאבד את חייו, בגלל חוסר אחריות ואטימות של הממשלה והציבור, העדר, שהולך אחריה, דמו על ידי כולנו. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

רחמנות

ה' ירחם כואב הלב

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו