רעייתו של שלמה חושפת: "אני עומדת לקרוס מהמתח"

בראיון קשה שהתקיים עם רעייתו של איש החינוך שחלה בטרשת חשפה: בלילה אחרי שהילדים הלכו לישון, אני מתיישבת לידו, מספרת לו את כל מה שעבר היום ומשתפת אותו במילים הטובות שאמרו על הילדים בבית הספר.

שלמה לא יכול להגיב לי, אני יודעת שהוא מבין הכל והכאב בעיניים שלו עצום. עד הטרשת הוא היה אבא מוצלח, איש חינוך מוערך ובעל מסור אבל מאז שהגוף בגד בו, הנפש כלואה בשתיקה מייסרת.

יש סוד אחד שאני מסתירה מפניו והוא אוכל אותי מבפנים, לפני חודש קיבלתי שיחה ממוסדות הלימוד של הבנות, הם אמרו שלא יוכלו יותר להשהות את החוב של שכר הלימוד. הבטחתי לשלם, הורדתי את הטלפון ואז פרצתי בבכי"

לעזרה הקליקו כאן>>>

כששלמה, איש חינוך מוכר היה בגיל 38 הוא חווה התקף ראשון של טרשת נפוצה: " פתאום הוא הסתחרר והתחיל לראות מטושטש, הוא לא הצליח להגיב לשאלות שלנו ופחדנו מאוד. אמבולנס של מד"א פינה את שלמה לשיבא ושם גילו את הטרשת היום  אחרי 2 התקפים שלמה הפך להיות סיעודי".

דינה שעסקה גם היא בהוראה נאלצה לעזוב את עבודתה עם אשפוזו השני של שלמה ומאז חייה השתנו לבלי הכר.

"הטרשת של שלמה גובה מאיתנו מחיר כלכלי עצום, אני עזבתי את ההוראה ואין לנו מאיפה להחזיק את הבית. שלמה צריך לעבור טיפולים יקרים כמה פעמים בשבוע כדי למנוע הידרדרות נוספת. עד עכשיו השתדלתי להתמודד לבד, אבל כעת אני עומדת בפני קריסה, הנטל הנפשי שלי עצום. בבקשה תעזרו לי לגדל 10 ילדים עם בעל חולה"

סיפורו הקשה של שלמה אינו המקרה היחיד המגיע למשרדי ועד הרבנים. ישראל, נציג ועד הרבנים מספר בכאב: "עשרות משפחות של חולים שנתמכו על ידי ועד הרבנים הגיעו למצב של פת לחם בתקופה האחרונה וקשה לנו לעמוד בקצב של הפניות"

גדול הדור הרב חיים קנייבסקי שליט"א ביקש לחדד את הזכות העצומה בתרומה למשפחות החולים והבטיח:

"כל התורמים לקרן והסירותי מחלה של ועד הרבנים, להחלימם, לרפאותם, להחזיקם ולהחיותם, יראו ישועות גדולות בכל הנצרך להם… וינצלו הם וכל ב"ב מכל מחלה מידה כנגד מידה, ויזכו לעשות שמחות בביתם ולרוות נחת מכל צאצאיהם מתוך בריאות ופרנסה ברווח"

לקבלת הברכה הקליקו כאן>>>

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו