מרוץ נגד השעון: בואו לעזור לחתן חסר כל שעות ספורות לפני החופה

שעות ספורות לפני שמחת נישואיו של דוד ברנשטיין, מפעילים קרובי משפחתו מאמץ אדיר בניסיון לתת לזוג בסיס מינימלי להתחיל את החיים.

"אנשים לא מבינים במושגים של עוני…" סיפר שכן שגר בסמיכות למשפחה. "לפני שבועיים, רציתי להביא לו סכום כסף לחליפה והוא ביקש רשות לקנות עם זה טבעת לקדש את הכלה" אמר.

אמש בשעות הצהריים המאוחרות, פרסם דוד, חתן צעיר בן 19, קריאה מרגשת לעזרה בה הוא מספר על מחלתו של האב והמצב הכלכלי הקשה אליו נקלעו:

"מאז שאבא חלה, הריאות שלו נפגעו והוא לא יכול לפרנס את המשפחה כמו בעבר ונקלענו לתקופות כלכליות מאוד קשות.

מחר החופה שלי, אני מסתכל על המזוודה שאני אמור להעביר ליחידה והעיניים שלי מתמלאות בדמעות. אין לנו עם מה להתחיל את החיים ואני לא רוצה לחשוב על ההמשך. אני מבקש מכל מי שיכול לעזור לי להיכנס לחופה מתוך יישוב הדעת,  בלב שמח, ולא מתוך בלבול ודאגה"

לעזרה הקליקו כאן>>>

משפחת ברנשטיין, היא משפחה ברוכת ילדים שחוותה טלטלה קשה בגל הקורונה.

האב שהיה עמוד התווך בבית,  חלה קשות בחורף האחרון ואושפז במצב קשה בבית החולים שערי צדק.

לאחר תקופה ממושכת של אשפוז הוא שוחרר מבית החולים אך בריאותו נפגעה באופן משמעותי והוא סובל מבעיות קשות בריאות.

בשעות האחרונות נעשים מאמצים אדירים בעקבות פנייתו המרגשת שנשלחה אמש על ידי בנו החתן:

"שמי דוד ברנשטיין  ואני פונה אליכם ברגע האחרון. עוד 24 שעות אעמוד מתחת לחופה ועדיין אין לנו את הבסיס שצריך.

אני בן למשפחה ברוכת ילדים. לפני שנה אבא חלה בקורונה והיה מאושפז בטיפול נמרץ שערי צדק במצב קשה. הרופאים לא נתנו לו סיכוי לחיות אבל ברוך ה' הוא החלים חלקית וחזר הביתה.

מאז שאבא חלה, הריאות שלו נפגעו והוא לא יכול לפרנס את המשפחה כמו בעבר. נקלענו לתקופות כלכליות מאוד קשות.. גם כלתי באה ממשפחה ברוכת ילדים ודלת אמצעים.

מחר החופה!  אני יודע שיכול להיות ניסים גם בטווח של 24 שעות ואסור להתייאש, אבל אני רוצה להיכנס לחופה מתוך יישוב הדעת ולא מתוך בלבול ודאגה. אני מתחנן אליכם, בבקשה, תעזרו לי לבוא לחתונה מתוך שמחה.

לתרומה הקליקו כאן>>>

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו