הלם בנווה יעקב: מנהלת הסמינר הידועה נפטרה לאחר יסורים קשים

הלם בנווה יעקב: מנהלת הסמינר הידועה נפטרה לאחר יסורים קשים

האישה החשובה מרת רחל חיה פויכטונגר ע״ה שימשה במשך שנים רבות כמנהלת של מספר סמינרים בעיר ירושלים. היא הייתה נודעת כאישה פיקחת וכמי שעזרה לאנשים רבים. לאחר מחלה קשה היא הסתלקה לבית עולמה

ברוך דיין האמת: במהלך השעות האחרונות מגיעה הידיעה המרה על פטירתה של האישה החשובה מרת רחל חיה פויכטונגר ע״ה אשר שימשה במשך שנים כמנהלת סמינרים מפורסמים בירושלים זאת לאחר יסורים קשים ומרים והיא בשנת החמישים וחמש לחייה.

המנוחה מרת רחל חיה פויכטונגר ע"ה נולדה בעיר בני ברק לאביה הגאון רבי יוסף ויספיש. בהגיעה לפירקה היא נישאה לבעלה שיבחלט״א הגאון רבי אלון אשר משמש כדיין בכיר בעיר. בשכונת נווה יעקב בירושלים הם התגוררו במשך שנים שם היא הפכה לדוגמא של אשת חסד במלוא מובן המילה.

במשך שנים רבות היא שימשה כמנהלת סימנים מפורסמים בעיר ירושלים, בהם: שבילי בית יעקב, מרגלית ואפיק. שמה הטוב יצא לתהילה והורים רבים נהנו לשלוח אליה את ילדיהם בכדי לקבל ממנה עצות והדרכות בתחומים שונים.

בתקופה האחרונה היא חלתה במחלה הקשה ל״ע ומאז מצבה ידע עליות ומורדות. במהלך השבוע האחרון מצבה הידרדר במהירות עד שבמהלך השעות האחרונות היא השיבה את נשמתה הטהורה ליוצרה למגינת ולדאבון לב. תהא נשמתה צרורה בצרור החיים.

5 1 הצבעה
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אוי אוי אוי אם היינו יודעים מה הפסדנו איזה זהב איבדנו היינו 😭😭😭

  • וואי איזה אישה מדהימה משכמה ומעלה כמה היא דאגה ונתנה את כל כולה לבנות איזה אכפתיות איזה רגישות החיוך והאור שהיו נסוכים על פניה אבדה גדולה ברוך דיין האמת וכמו שמישהי כבר כתבה פה ואיני מכריה אותה: "אם היינו יודעים מה הפסדנו איזה זהב איבדנו…"😭😭😭😭

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו