Yehuda Haim/Flash90

ליצמן: "אפנה לדרעי ליצירת איחוד במו"מ , נבדוק גם עם איחוד הימין"

יו"ר יהדות התורה הודיע כי, "בלי פתרון לחוק הגיוס שיוסכם על כל הנציגות החרדית, לא ניכנס לקואליציה". על השבת: "נדרוש שמירה על הסטטוס קוו בנושא עבודות בשבת". ומתכוון להמשיך בתפקיד: "תקפו את מערכת הבריאות כגימיק בבחירות"

יו"ר יהדות התורה יעקב ליצמן אמר הבוקר (חמישי) כי בכוונתו לפנות ליו"ר ש"ס כדי לבחון יצירת איחוד מפלגות חרדיות ודתיות למטרת המשא ומתן הקואליציוני: "אני מתכוון לפנות לאריה דרעי ליצירת איחוד בזמן ההסכמים הקואליציוניים באשר לדרישותינו העיקריות. נבדוק גם עם איחוד מפלגות הימין היתכנות למהלך", כך ליצמן בראיון לגלי צה"ל .

עוד הוסיף ליצמן כי, "הנציגות החרדית תגבש עמדה מוסכמת בנושא חוק הגיוס ונפעל יחד לפתרון הנושא. בלי פתרון לחוק לא ניכנס". כמו כן, "נדרוש שמירה על הסטטוס קוו בנושא עבודות בשבת. כשיש מצעד או מרתון יודעים לסגור כביש איילון ופתאום עבודות ברכבת א״א לסגור. נדרוש שלא יעבדו בשבת".

ליצמן מתכוון להישאר בתפקיד סגן שר הבריאות במעמד שר וכבר קובע יעדים לקדנציה הבאה: "אני מתכוון להוסיף תקציבים למיטות לבתי חולים ולפתור בעיית העומסים בחדרי המיון. תקפו את מערכת הבריאות כגימיק בבחירות, כעת נתפנה לפתרון הבעיות ללא שיקולים פוליטיים".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו