Hadas Parush/Flash90

הנחיות פיקוד העורף: בוטלו הלימודים בטווח של 40 ק"מ מהרצועה

אחרי יום של רקטות עד בית שמש: הלימודים ביישובים בעוטף עזה, מרכז הנגב, לכיש ודרום השפלה בוטלו עקב ההסלמה בדרום שבמהלכה נורו יותר מ-200 רקטות ליישובי הדרום. חמאס והג'יהאד האיסלאמי מאיימים: "אשדוד ובאר שבע - הבאות בתור"

פיקוד העורף הודיע הערב (מוצאי שבת) כי הלימודים ביישובי הדרום ודרום השפלה לא יתקיימו מחר עקב ההסלמה בדרום. ההנחיה תקפה ליישובים בעוטף עזה, מרכז הנגב, לכיש ודרום השפלה. בטרם פורסמה הודעה פיקוד העורף, ראש העיר אשקלון הודיע על ביטול הלימודים בעירו.

מוקדם יותר הודיעה רכבת ישראל כי התנועה המקטע אשקלון-באר שבע לא תחודש בצאת השבת בהנחיית גורמי הביטחון, עקב ההסלמה בדרום. עקב ההנחייה: תחנות שדרות, נתיבות ואופקים לא ייפתחו. מהרכבת נמסר בנוסף כי רכבות בקו הנגב המערבי (רעננה-באר שבע), יחלו ויסיימו את נסיעתן מצפון בתחנת אשקלון. עוד נמסר כי הנוסעים מבאר שבע ואליה יעשו שימוש בקו המזרחי, העובר דרך תחנות לוד, להבים רהט וקריית גת.

ארגון הג'יהאד האסלאמי פרסם היום סרטון איום חדש על ישראל. בסרטון, שולח הארגון אזהרה כי יעדים אסטרטגיים בכל רחבי הארץ נמצאים על הכוונת שלהם. בסרטון נראים פעילי הארגון טוענים טילים אל תוך משגרים ומחמשים אותם בראשי נפץ. מיד אחר כך מופיעים בסרטון הכור בדימונה, נמל התעופה בן גוריון, בתי הזיקוק בחיפה והכיתוב: "מעגל האש הולך ומתגלגל".

מבית החולים ברזילי באשקלון נמסר כי ארבעה מהפצועים עקב הירי לישראל עדיין מאושפזים. אחת מהם הקשישה בת ה-80 מקריית גת. היא נמצאת בחדר ניתוח ומצבה מוגדר קשה. בנוסף מאושפזים גבר בן 49 במצב בינוני, בת 75 עם שבר בקרסול ובת 30 עם שבר בברך. בחדר המיון מטופלים חמישה פצועים נוספים.

בתוך כך, מבית החולים סורוקה נמסר כי מצבו של החייל שנפצע אמש בגבול הרצועה יציב וכעת מוגדר בינוני. בהודעה צוין כי הפצוע "נותח ומאושפז כעת במחלקה האורטופדית. הוא יציב ובהכרה מלאה. בעקבות הניתוח חל שיפור במצב הפציעה, שמוגדרת עדיין בינונית. החיילת שוחררה".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מצפה להמשך מלחמה ושצה'ל סוף סוף יכנסו לרצועה ויפרזו אותה מנשק ובני אדם חמסיים.
ואם לא אז תבינו שהמדינה מרמה את תושביה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו