צביעות: הבכיר הפלסטיני שקורא לחרם וקיבל טיפול רפואי באיכילוב

ג'יבריל רג'וב מפעיל לחץ פוליטי כבד בשבועות האחרונים על מנת לבטל את הגעתה של משלחת בינלאומית מספרד בעוד פחות משבועיים בעיר הקודש ירושלים, בשל מדיניות ישראל ביהודה ושומרון, כדבריו • אמש קיבל טיפול רפואי בביה"ח איכילוב

בכיר ברשות הפלסטינית, ג'יבריל רג'וב, פונה לבית החולים איכילוב בתל אביב לצורך קבלת טיפול רפואי דחוף, כך פורסם הערב (חמישי) בחדשות 12. על פי הדיווח, גורמים הבקיאים אישרו את פרטי האשפוז, אך לא פירטו בנוגע לסיבת האשפוז.

רג'וב מפעיל לחץ פוליטי כבד בשבועות האחרונים שנועד לבטל את הגעתה של משלחת בינלאומית מספרד בעוד פחות משבועיים בעיר הקודש ירושלים בשל מדיניותה ביהודה ושומרון, והשליטה הצבאית שם כדבריו.

הוא אף איים על המשלחת בסנקציות אפשריות ופנייה לערכאות משפטיות בינלאומיות אם תחליט להשתתף בסיור בישראל.

גורם ישראלי הגיב "בעוד שרג'וב ספק מזהיר ספק מאיים על משלחות בעולם שלא יגיעו לישראל ולירושלים, נראה שאין לו בעיה לקבל שירותים בישראל, צביעות במיטבה".

בעבר התבטא רג'וב, "בכל עיר בפלשתין, מרפיח ועד ג'נין, ישנו אושוויץ ישראלי כדי לטבוח בפלשתינים", כך על פי ציטוט בכלי התקשורת הבולטים ברשות הפלסטינית.

דבריו של רג'וב נאמרו בתגובה להשתתפותו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בועידת השרים לקידום עתיד של שלום וביטחון במזרח התיכון ע"י ארה"ב ופולין.

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

זה לא חדש שהפלסטינים שקרנים , אבל היה צריך מישהו שיצלם זאת ויפיץ בכל הרשתות הפלסטיניות כמה ישראל היא מדינת חמלה ורחמים ולא כמו המנהיגים של העם המומצא הזה שמנסים לרכוב על חלשים ולהבעיר את רוח השנאה . בפעם הבאה צילום של בכיר כזה או אחר יעשה עבודה מעולה בהסברה של ישראל בעולם.

יש צביעות ויש טיפשות

זה בדיוק כמו משאית הכיבוי שנכנסה למאה שערים עם דגל ישראל תלוי בשביל לכבות שריפה! יש לנטורי קרתא בתי חולים לשירותי כיבוי לעצמם?

רג'וב לא יחידי כל המוסלמים נגועים בשקר ובעיוות האמת ..פעם הם פלישתים ופעם כנעניים . יבכלל אין עם כזה . עם ללא מורשת ועבר הוא לא עם ! אלא שזינברג תמר נותנת חהם לגטימציה .. האסלם זו דת של שקר וצביעות רצח אונס ניאוף גזל ו 72 בתולות . להאמין לעם שבכל יום ויום רוצה להשמיד אותנו ! את העם שקיבל תורה מסיני . זה לא עם זו חבורת אנשים רוצחים צמאי דם מתועבים . סליחה חיות מתועבות והרסניות . איכס

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו