Miriam Alster/Flash90

גנץ: "קורא לממשלת אחדות בראשותי, אם נתניהו יזוכה – הוא יוכל לחזור"

יו"ר כחול לבן בקריאה לבכירי הליכוד: "זה הזמן שלכם להניח את הפחדים ואיומי העבר בצד, זה הזמן להשמיע את קולכם". עוד הוסיף: "אני דורש מנתניהו לכבד את ההפסד בבחירות, לכבד את החלטות המערכת המשפטית ולפרוש מתפקידו" • צפו

יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ כינס הערב (מוצאי שבת) מסיבת עיתונאים בעקבות הגשת כתב האישום נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר כי, "מדינת ישראל היא מדינה חזקה. אף אחד ממנהיגי המדינה, מימין ומשמאל, לא העז לחשוב שהמדינה היא שלו, ובלעדיו אין למדינה זכות קיום. אף אחד מהם לא העלה בדעתו לשסות איש באחיו, להסית איש באחיו, ולקרוא במפורש או ברמז לפגיעה של איש באחיו. הקשבתי כאוב וגאה לדבריו של היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט".

"בנימין נתניהו הוא פטריוט ישראלי שהקדיש פרק משמעותי בחייו לשירות המדינה, לחיזוקה ולביצור ביטחונה, והוא ראוי לתודה והערכה על כך. אבל פטריוט אמיתי לא היה מחזיק את אזרחי ישראל כבני ערובה למאבקו המשפטי", המשיך גנץ. "מדינת ישראל ואזרחי ישראל אינם בבעלותו האישית של אף מנהיג".

"מי שמעך ודרך על יריביו הפוליטיים לאורך כל חייו הפוליטיים, לא חמל ולא ריחם עליהם גם בשעותיהם הקשות ביותר – הוא האחרון שיכול כעת לגייס את תמיכת הציבור ולהסית נגד חוקרים, להסית נגד שופטים ולהסית נגד פרקליטים. נתניהו הוא זה שעבר מאולפן לאולפן, שמח לאידו של אהוד אולמרט וקרא לו להתפטר. הוא זה שאמר, כי: ראש ממשלה ששקוע עד צוואר בחקירות קיים חשש, שיכריע הכרעות על בסיס האינטרס האישי של ההישרדות הפוליטית שלו, ולא על בסיס האינטרס הלאומי".

גנץ פנה לבכירי הליכוד ואמר, "אני פונה למנהיגי הליכוד: אני מכבד אתכם ואני קורא לשותפות איתכם. גם אם איננו מסכימים על הכל, אתם, כמו חבריי וכמוני, שותפים לערכים הציוניים של שותפות ואחדות, של בטחון ללא פשרות, כלכלה חזקה וחברה מאוחדת. זה הזמן שלכם להניח את הפחדים ואיומי העבר בצד, ולהצעיד את החברה הישראלית כולה לעידן חדש של ריפוי והחלמה".

יו"ר כחול לבן הציע כי, "לאור הנסיבות, אני קורא להקים ממשלת אחדות רחבה ככל הניתן בראשותי. אני אכהן כראש הממשלה בשנתיים הראשונות, בזמן שנתניהו יוכל להתמודד עם ענייניו המשפטים. אם יזוכה – הוא יוכל לחזור ולכהן כראש ממשלה. זו האלטרנטיבה היחידה למנוע בחירות מיותרות, שרק אדם אחד רוצה בהן בניגוד לרצון העם ולצרכיו. מנהיגי הליכוד, זה הזמן להשמיע את קולכם".

עוד הוסיף ותקף את ראש הממשלה, "הימים והשבועות האחרונים אינם מותירים מקום לספק- נתניהו מסתכן בהצתת מלחמת אחים ביננו. מול קריאות ההסתה והשנאה שלו אני עומד כאן מולכם, בשמם של אחים רבים מימין ומשמאל, ואומר לכם: הגיעה העת לרפא את החברה הישראלית ממגפת השנאה. את הקיצוניים נניח מאחור כי הם קורעים אותנו. את המסיתים נניח מאחור כי הם דואגים רק לעצמם. את הקוראים לאלימות נרחיק מאיתנו כי הם מאיימים על כולנו".

"הגיעה העת לרפא את החברה הישראלית ממחלת הפילוג הפנימי. הגיעה העת לשקם את החברה הישראלית משנים של שיסוי וגזענות שהפכו לאיום קיומי פנימי. הגיע הזמן למנהיגות אחרת. תם עידן השנאה ונפתח עידן הריפוי הפנימי. תם עידן המנהיגות המפלגת, ונפתח עידן המנהיגות המאחדת. תם עידן הפילוג, ונפתח עידן האחדות".

"אני קורא גם לתומכי נתניהו וגם למפגינים נגדו – בדמוקרטיה שלנו מותר לכל אזרח למחות ולהביע את דעתו. אבל אני פונה אליכם ומבקש – שימרו על גבולות המחאה הלגיטימית. אל תרימו יד על אדם, אל תאבדו אמונה במוסדות שלטון החוק, שהם הם, הבסיס לתפקודה החוקי של המדינה. ימים אלו, אחיי היקרים, אינם ימי שמחה. אלו אינם ימי שלום. אלו אינם ימים של התרוממות הרוח. ועדיין – אחים אנחנו".

לסיום הוסיף כי, "בשם רוב אזרחי ישראל מכל קצות הקשת הפוליטית, מהצפון לדרום, דתיים וחילונים, יהודים וערבים, אני מאחל לבנימין נתניהו לצאת חף וזכאי ממשפטו. אני באמת יכול להבין את כאבו. אבל בשם אותו הרוב אזרחי ישראל אני דורש ממנו לכבד את ההפסד בבחירות, לכבד את החלטות המערכת המשפטית שבראשה עומדים האנשים שהוא מינה לתפקיד, לכבד את רצונו של רוב העם, לפרוש מתפקידו ולהיאבק על חפותו". וחתם, "אזרחי ישראל לא יהיו בני ערובה של אף אדם, של אף מנהיג".

מהליכוד נמסר בתגובה לנאום גנץ: "אחרי שלא הצליח להקים ממשלה, בני גנץ מציע להקים ממשלה בראשותו. אם כחול לבן יעמידו יו״ר אחר במקום בני גנץ, נשקול להציע להם להוביל ברוטציה".

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
28 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

נוכל אף אחד לא רוצה שתהיה ראש מממשלה!!!!!

למה לא מפרסמים את התגובות שלי

גנץ מנסה את שיטת הערמומי כאילו שהוא טלית שכולו תכלת גנב גדול שמתבא אחרי הרמטכלות שלו . אתה מנסה לשדל אנשים יותר מומחים ממך בפוליטקה (שועלים)

שימו לב עוד טעות בדקה ה3:26 בני גנץ אמר ריפוי והסלמה במקום ריפוי והחלמה מצחיק מפחיד לחשוב שהוא אמור להיות ראש ממשלתנו

נראה איך תנאם כשיחקרו אותך.

ביבי איך הסתבכת…..
לך לישון באוטו עד ששרה ויאיר הרגעו…..

מי שהפסיד בבחירות זה אתה מר גנץ.
נתניהו קיבל פתק ישיר מלמעלה מ2 מליון ישראלים שידעו שגוש הימין הולך עם נתניהו.

לכן במלחמתו עם כנופיית שילטון החוק אנחנו איתו עד סוף הדרך

גנץ.לא תהיה ראש מממשלה גם אים יתפוצץ העולם ויחרב

מה עם המימד החמישי גנצילה?? אתה גם תלך לאישום בסוף. אז תתפטר מעכשיו!

ריפוי והסלמה או ריפויוהחלמה

אתה גם לא חמלת כשדברו ושסיעו נגד החרדים
שנית כל אל תשמח להיות ראש ממשלה בסוף גם עליך ימצא הפרקלטות איך להפיל אותך

בני גנץ, אנא ממך, תפסיק עם הדמוגגיה הזולה, קודם כל אם באמת אתה כל כך נגד לנצל את אזרחי המדינה, מדוע אתה תומך בליברמן, שמה הוא עושה אם לא לנצל את אזרחיע המדינה לצרכיו האישיים? אם אתה כל כך חפץ לרפא את מכאובי החברה הישראלית ואת הפילוג בעם, איך זה שלא שמענו את קולך כשאותו איש צר ואויב הזה מר ליברמן גידף והשמיץ את החרדים והשווה אותם לתומכי טרור? תפסיק עם הדמוגגיה, כשתהיה מנהיג אמיתי אולי תצליח להוביל את המדינה, אבל לשקר אין רגלים, ואין את כס ראש הממשלה!!!

קלישאות צבועות,
מר גנץ-לפיד הובלתם מערכת בחירות רוויי הסתה נגד חרדים ! שותפך לפיד הוא אבי אבות השיסוי והפילוג ! הסתכלת במראה לפני הנאום ההזוי שלך ??
כל מי שקצת שכל בקודקדו יודע שפרקליטות פושעת ! באכיפה ברירנית נוראה תוך עינוי נחקרים והאשמת ראש ממשלה על התקדימים לא נורמאליים !! זה פוטש. זה לא מוסדות החוק…
אתה נורא רוצה להיות ראש ממשלה, אבל בבקשה תפסיק להסית נגד ביבי ולהציג עצמך כמי שאין לו אינטרס… צח כשלג…. מי מאמין לך וללפיד עוד

אה גם את רצח רבין הוצאת מהאוב, תוך כמובן הסתה נגד הימין ! ותגלגל עניים על ריפוי וקשקושים…
גנץ צבוע עם דיפלומה, מושחת המימד החמישי…

מה הוא רוצה ריפוי והסלמה?
הוא לא טעה זה מה שהוא רוצה

גם אני קורא לממשלת אחדות בראשותי….

איזה מצחיק הוא
שוב נתקל בלשונו… הסלמה המלחמה???

.תקשיבו טוב מעכשיו תתחילו להתפלל חזקק על עם ישראל הולכים לקראות כאן דברים מזעזיייםםםםם המדינה בסכנה

גנץ ראוי לתואר הדקלמן הלאומי
מדקלם משפטים חסרי תוכן וללא קשר למציאות

נתניהו העם איתך לאורך כל הדרך אל תירא ואל תחת אתה צודק צריך לחקור את המשטרה ואת הפרקליטות אין לעם אמון בהם

בושה וחרפה אתה בני הזול לא מתבייש?? זורק אבנים וסלעים אחרי מי שאתה מכנה נאשם??? אתה מנסה לבנות ראשות, הצלחה מנהיגות יושר- שעוטף את כל האדם המלוכלך שבך- על פניו של אדם שמתוך שנאה בוערת של כל קבוצתך רוצה לרכוש את אימונם שלהם ??? בני !!! לא תצליח – לא תצליח!!!!!

אתם מפלגת דיקטטורה. לא רק שאתם קובעים מי יעמוד בראש באופן רודני…אלא גם רוצים להחליט עבור מפלגה ששם בשונה מכם מי שבחר במועמדים הם העם..ואתם דורשים להזיז את נתניהו??? צפון קוריאה זה לא פה!

ה' יעזור ואחרי שביבי האתאיסט הזה ירד קרנו ויכנס לכלא ציבור היראים יפתח עיניים ויבין שמדובר לא בגיבור ישראל ולא בבן אדם חשוב אלא ביהודי שחטא הרבה מאוד והתחיל לשלם על כך כבר מהעולם הזה

באמת אפשר לחשוב שהוא דיבר נגד מרן או משהו , לא שיש לי דבר נגד ביבי אבל חברה קצת פורפוציות , זה פוליטיקה והכל בסדר , כל אחד ודועתיו הוא.

גנץ ידענו גם ידענו על ערמומיותך ועל הזיותך . אתה שיכור מגאווה . תתבייש דורך על מי שהיה מנוי עליך וגיבה אותך למרות שאתה החלשת את הצבא והכנסת פחד בלב החיילים כנגד המחבלים . כנראה היה לך תכנון מוקדם להתחבר עם הרשימה המתועבת ..הבוגדנות תמיד תצוף . ראה יהיר ואיווט ומר ברח . אלו הם חבריך מלאים שחיתות שלא נחקרת כלל . ע"י מערכת המשפט המוטה

חמינאי וחמאס וחיזבאללה חיכו לרגעים האלה. גנץ זה פשוט מתנה בשבילם

ההערצה של החרדים לביבי החילוני זה ע"ז כפשוטו

גנץ התלהבת אה! כולה חוקרים את ביבי נראה לך הוא יפול "אם יזוכה" אהבתי הוא עוד חושב שהוא יפול חוקרים אותו כבר יותר מעשר שנה והוא לא נופל אז עכשיו הוא יפול "בחייך"לך לישון תמשחך לחלום שתהיה ראש ממשלה ביי שנה מתוקה??????????????‍???‍??‍♀?‍♂???????‍♀️⏰?????⛎??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

נתניהו!!!!! ליגה אחרת.!!!??????????????????

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו