Hadas Parush/Flash90

'כחול לבן': "לא יהיו טריקים ושטיקים – לא נציע חתימות לגדעון סער"

גנץ: "הגיעה העת להסיר את החרמות והאיסורים, ולשבת לדבר על הקמת ממשלה בישראל. ממשלת אחדות רחבה וליברלית בהובלת כחול לבן". לפיד: "רק כחול לבן תשביע ממשלה. החלפנו את נתניהו בקלפי, הוא רק מסרב להתפנות מבלפור"

יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ פנה היום בישיבת הסיעה לחברי הליכוד ואמר כי, "זיכרו, אתם ממשיכי דרכם של מנהיגים דגולים כבגין ושמיר. חברים בתנועה שמנהיגיה לאורך השנים ידעו תמיד לשים את האינטרס הלאומי לפני האינטרס האישי או המפלגתי. נותרו לנו רק שבועיים וחצי. הזמן לקבלת החלטות מנהיגותיות שיחסכו בחירות מיותרות הוא כאן ועכשיו".

"אני קורא לחברי הכנסת מכל סיעות הבית- אנחנו חייבים להתעשת. הגיעה העת להסיר את החרמות והאיסורים, ולשבת לדבר על הקמת ממשלה בישראל. ממשלת אחדות רחבה וליברלית בהובלת כחול לבן. במתווה שהצעתי אני אכהן שנתיים ואחרי יכהן נתניהו אם יצא זכאי. המצב הנוכחי שבו בלוק של 55 חברי כנסת נוקט בגישה של: כולם בשביל אחד ואחד בשביל עצמו, גורם נזק אדיר למדינה ואזרחיה".

גנץ התייחס להפגנה הצפויה מחר ואמר: "מחר תיערך הפגנת תמיכה בנתניהו ככל הנראה בהשתתפותו. אני מדגיש, בדמוקרטיה חופש ההפגנה וחופש הביטוי הם עקרונות יסוד וזכותו של כל אדם להביע את דעתו. אבל אני קורא לכם, למפגינים, גם בעד נתניהו וגם נגדו- לשמור על כבוד מוסדות אכיפת החוק, לשמור על הממלכתיות וכמובן להימנע מאלימות מכל סוג שהוא".

עמיתו, יו"ר יש עתיד יאיר לפיד הביאו כי לא יחתמו למועמד אחר מבני גנץ: "אנחנו עושים כל מאמץ למנוע בחירות. להקים ממשלה בראשותו של בני גנץ. לא יהיו טריקים ושטיקים. אנחנו לא נציע חתימות לגדעון סער. לא לאף אחד אחר. רק כחול לבן תשביע ממשלה. נתניהו אומר, "ראש ממשלה מחליפים רק בקלפי". החלפנו אותו בקלפי. ניצחנו בבחירות. אנחנו המפלגה הגדולה ביותר בישראל. הוא רק מסרב להתפנות מבלפור.

לפיד האשים את נתניהו בהסתה, "אביחי מנדלבליט מסתובב עם אבטחה צמודה. פרקליט המדינה, שי ניצן, פרקליטת מיסוי וכלכלה, ליאת בן ארי, מסתובבים עם אבטחה צמודה. יש איומים על חייהם. אין שאלה למה. הסיבה ברורה. נתניהו מסית נגדם. הם צריכים אבטחה אחרת אנשיו יפגעו בהם. לזה הגענו. פעם שאלו את בגין מהי ההחלטה הכי חשובה שהוא עשה בחייו. הוא אמר, "מנעתי מלחמת אחים". ביבי מנסה לגרור אותנו למלחמת אחים. הוא קורא לאנשיו לצאת לרחובות למרד אלים נגד המדינה. לא ניתן לזה לקרות".

"בנימין נתניהו לא יכול להמשיך להוביל את מדינת ישראל. הייתם נותנים לילדים שלכם להיות בגן שבו הגננת חשודה בפלילים? הייתם שמים את הכסף שלכם בבנק שבו המנהל חשוד שהוא עבריין?זה לא רק כתבי האישום. זה מה שהוא עושה לנו. ההתקפה על שלטון החוק. על אנשי החוק. הנסיון לפרק אותנו. לגרום לאיש לשלוח יד באחיו. הוא הפסיד בבחירות. יש לו שלושה כתבי אישום חמורים. הוא מסית לאלימות. באיזו מדינה בעולם איש כזה נשאר יום אחד בתפקיד?"

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
7 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אירוני שיהיר לפיד אומר שנתניהו מסית למלחמת אחים.
כשלפיד וחבריו מסיתים נגד הציבור החרדי מה זה בדיוק נקרא?

יאיר!!
נראה לי שאין בעיה לשלוח את הבת שלי לגננת שמאושמת ששילמה כסף לעיתונאי תמורת סיקור אוהד בעיתון. וגם שהיא קיבלה מתנות (דמי חנוכה או פורים) גם אם תקרא לזה פלילים!!

ביבי מקומו בכלא ועדיף כמה שיותר מהר. מסית מפלג משמיץ מלכה קרע בעם. חצוף הרודן הזה.

יהיר וגנץ שני ליצנים בתחפושת של אנשים מכובדים . עיתונאי יהיר ומר גנץ חלשלוש . שהכניס פחד ומורך לב בחיילים . הוריד להם את המורל והביטחון .. צריך לחקור אותו על העלמת 50000000 ש"ח שכהניס ללא תמורה לעסק כושל .אבל מה מנדלבליט וניצן הפרחח לא נתנייהו לא חוקרים .

אדון דוד אם אתה רוצה להתקדם לממשלה של ערבים?אם אתה רוצה שהילדים ילכו לצבא? האם אתה רוצה שתילך ברחוב וירקו עליך ויגידו חרדי זבל? האם אתה רוצה שבתוך שכונתך יסעו תחבורה ציבורית בשבת
אז תפסיקו להיות צבועים מה שכחול לבן רוצים להקים זה לא מדינה יהודית ולא מדינה דמוקרטית וגם לא מדינה אם ערכים הם רוצים אותך באוגנדה כמו החוזה (הכלב-הרצל- ימח שמו) אז מי שמגן עלינו מהכלבים האלה זה ביבי ואין מי שהוא אחר שיכול להחליף אותו …

בבקשה. ראו נא שני עם ארצים יושבים במושב לצים ועוסקים בתחבולות נגד עם השם ומתריסים בכיוון הסטרא אחרא. ריח מסריח נידף מפי לפיד שלא מפסיק להצית את השריפה בה אנו נשרפים והליצן השני גנץ = נץ. ציפור דורסת בגלגול קודם.

כואב, כה כואב כשבישראל מוכרים חברות שהוקמו עם המדינה כמו, תנובה, נטפים במיליארדים ושמהם עוברים מאות מיליונים למס הכנסה כדי לשפר חיים של העם בארץ, אבל, אבל, אבל כשיש גנבות ומעשי שחיתויות שכנראה יש בממשלה אזי מי יודע.. אולי חלק מכספים אלה נגנבים (ולא במזומנים כמו פעם ואולי כן, מתחת לשולחן או הפקדות סודיות לחשבונות המושחת/תים.
הרי במכירות ענקיות כאלה, למשל לסין, הם לא סתם קונים תמימים, ויש להם מטרות אסטרטגיות ועמוקות ואז גם כסף הלך לא לאזרחים וגם מכרנו את סודותינו, מכורתנו ותמורת מה? רוב הכסף הלך לאנשים פרטיים וכספי המיסים מועברים למרתפי בנק סודיים של ה "קרובים לצלחת" ללא שקיפות וב ' שושו' , איך יתכן שמוותרים על הצהרות הון של חכי"ם לכל סרבן, וגם לעקוב אחרי אזרחי ישראל כולם ולרבות משפחות חברי הכנסת

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו