Noam Revkin Fenton\Flash90

דרעי: "אסור לללכת לבחירות שלישיות, זה מעשה של איבוד עצמנו לדעת" • צפו

יו"ר שס בקריאה לראשי הליכוד וכחול לבן: "שבו בחדר ועשו הכל למנוע בחירות, יש לנו עוד 15 יום למנוע בחירות, הפערים קטנים מאד". עוד הוסיף: "אני אומר לכם כחבר קבינט ביטחוני כי האתגרים הביטחוניים גדולים וסבוכים, חייבים יציבות"

יו"ר שס השר אריה דרעי התייחס הבוקר (שלישי) לפלונטר הפוליטי ואמר כי, "אסור לנו ללכת לבחירות שלישיות, זה כמעט מעשה של איבוד עצמנו לדעת. צריכים לדעת להתגבר ולמצוא פיתרון כדי להקים ממשלה ולמנוע בחירות. הציבור רוצה ממשלת אחדות רחבה. נכון, האבטלה בשפל, הנתונים הכלכליים טובים אבל בשביל זה להוציא מליארדים על מערכת בחירות נוספת? אני אומר לכם כחבר קבינט ביטחוני כי האתגרים הביטחוניים גדולים וסבוכים, חלקם ידועים ורובם לא ידועים ולכן חייבים יציבות".

בכנס במלאות 30 שנים למועצה התעשייתית נאות חובב הוסיף כי, "אנחנו כבר תקועים שנה שלמה במערכות בחירות וזה משפיע על כל משרדי הממשלה ועל יכולתם לפעול. אני מנצל כל הזדמנות לפנות לליבם של שני הבנימינים, בנימין נתניהו ובני גנץ: שבו בחדר ועשו הכל למנוע בחירות. הציבור לא יסלח למי שלא יפעל למניעת בחירות נוספות. יש לנו עוד 15 יום למנוע בחירות. הפערים קטנים מאד, אין כאן ענייני ימין ושמאל ואפשר להתגבר עליהם. חייבים לעשות זאת".

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר אתמול כי, "יש לנו עדיין משימה והיא במידת האפשר להקים ממשלת אחדות. המגעים לא נפסקו – הם מתקיימים. הדבר דרוש דווקא מטעמים שלא את כולם אני יכול לפרט. יש אתגרים מיידיים והם לא קטנים. תקפנו בעזה לפני שבועיים, בסוריה לפני שבוע, יש מעצמה שחרטה על דגלה להשמיד אותנו והיא מנסה לירות טילים מדוייקים נגדנו מאיראן, עיראק, סוריה, לבנון, עזה, וצריך להילחם בהם".

במפגש עם ראשי רשויות תומכי ליכוד מכל רחבי הארץ הוסיף כי, "אני נלחם בהם, לפעמים לבד בעולם. המלחמה הזאת תקבע אם נחייה או נמות. צריך לצייד את צה״ל ולכן אני הולך לדבר עם בני גנץ ולהעביר עכשיו 4 מיליארד שקלים לצה״ל. נעשה זאת גם מול הצרכים המידיים של השלטון המקומי. המדינה קודמת לכל, אז בואו נשים אותה לפני הכל – גם בתקציבים החיוניים עכשיו לביטחון ולחיים".

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הוא מנותק או מה???
מה הוא חושב שגנץ ישב עכשיו עם ביבי??
אולי הוא לא יודע שהיועץ החליט על כתבי אישום?

שמיל – הוא אולי היחיד שלא מנותק, מה גם שהוא רואה עוד הרבה דברים שאנו לא רואים, פשוט.
לא ראוי שתזלזל בו עד כדי כך

לא להסחף אחרי דרעי.
הוא ממש לא בעל דעת חכמים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו