הנדל ופרץ. צילום: נועם רבקין פנטון / Flash90

השר פרץ בפניה לשרים הנדל ופרקש הכהן: "העבירו את משרדכם לירושלים"

השר לענייני ירושלים ומורשת רפי פרץ פנה לשרים הנדל ואורית פרקש הכהן, בבקשה להעביר את משרדיהם לירושלים: "מיקום משרדי הממשלה בבירה הוא מסר חשוב לעולם, לכשעצמו. אודה לך אם תבחן מחדש את מקום מושבו של המשרד בירושלים".

השר לענייני ירושלים ומורשת רפי פרץ שיגר היום (שלישי) מכתב לשר התקשורת יועז הנדל ולשרה לעניינים אסטרטגיים אורית פרקש הכהן, בהם הוא מבקש מהשרים להעביר את משרדיהם לירושלים בהתאם להחלטות ממשלה בנושא.

במכתב ששיגר לשר התקשורת כתב: "בשנים האחרונות נעשו נסיונות להעברת יחידות של משרד התקשורת מתל אביב לירושלים, אולם אלה טרם צלחו. סבורני, כי החודשים האחרונים, בהם מתמודד העולם כולו עם משבר גלובלי המחייב ריחוק חברתי, הוכיחו לכולנו כי ניתן לנהל, לפעול ולקדם, גם ללא סמיכות פיזית והתקופה בה אנו חיים מאפשרת פלאים טכנולוגיים המקלים עלינו ליצור קשר, גם ממרחק. אודה לך אם תפעל למקם את כל יחידות משרדך בירושלים, לצד מוסדות השלטון המרכזיים של ישראל".

במכתב לשרה פרקש הכהן כתב: "במהלך כהונת הממשלה הקודמת פעל המשרד מתל אביב, לאור בקשת הנהלת המשרד הקודמת להתחשב בצורך בשיתופי פעולה עם גופים השוכנים בה, וממנה הוא ממשיך לפעול גם כיום. אני מאמין, כי ישנה חשיבות רבה לכך שהמשרד ימשיך לפעול, לארח מובילי דעה מהעולם ולהוביל תהליכים גלובליים מעיר הבירה, שכן מיקום משרדי הממשלה בבירה הוא מסר חשוב לעולם, לכשעצמו. אודה לך אם תבחני מחדש את מקום מושבו של המשרד בירושלים, לצד מוסדות השלטון המרכזיים של ישראל".

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

משרד כבר נמצא בירושלים ליד הרובע

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו