Yonatan Sindel/Flash90

מקלב על זימון רה"י: "המשטרה איבדה כל רסן"; פרוש: "אכיפה סלקטיבית"

סגן שר התחבורה על הפרסום ב'חדשות JDN' כי ר"י 'שכר שכיר' זומן למשטרה בטענה להפרת ההנחיות: "תשובות המשטרה אינם אמינות, פנינו כבר אמש לשר הבט"פ בכדי לקבל תשבות ברורות אודות המקרה". סגן שר החינוך: "המשך ישיר לסגר המקומם"

סגן שר התחבורה אורי מקלב מגיבה מגיב לפרסום ב'חדשות JDN' כי ראש ישיבת 'שכר שכיר' בנתיבות הגאון רבי שלמה צבי פרוכטר שליט"א זומן לבירור בתחנת המשטרה בטענה להפרת הנחיות משרד הבריאות ואומר כי "המשטרה מאבדת את אימון הציבור, המשטרה במקרה זה איבדה כל רסן, זה אינו המקרה הראשון בו המשטרה מתנהלת בצורה מפלה כלפי הציבור החרדי".

"לצערנו", מוסיף מקלב בשיחה ל'חדשות JDN', "תשובות המשטרה אינם אמינות בייחוד כאשר במקרה זה לא הייתה חובת חבישת מסיכות לבחורי הישיבה". עוד הוסיף ותקף: "שוטרים מקומיים מוסתים מנצלים תקופה זו, מאבדים את שיקול דעתם ומתנכלים לציבור החרדי. פנינו כבר אמש לשר לביטחון הפנים בכדי לקבל תשבות ברורות אודות פעילות המשטרה בנושא".

סגן שר החינוך מאיר פרוש אמר בשיחה ל'חדשות JDN' על התקרית החמורה כי "מדובר באכיפה סלקטיבית ושערוריתית, זאת כאשר אנחנו רואים תמונות ממקומות אחרים ומוקדי בילוי בהם אין שמירה על הכללים וכמעט אין אכיפה. מדובר בהמשך ישיר של הסגר המקומם על הציבור החרדי".

אמש פרסמנו כי ביום חמישי האחרון הגיעו מספר ניידות משטרה בשבעות הערב הגיעו למתחם ישיבת 'שכר שכיר' בנתיבות, כשבעודם מסיירים במתחם הם שמעו קולות שירה מחדר האוכל ונכנסו פנימה כשהם דורשים מהבחורים להפסיק לנגן משום שהרעש מפריע לשכנים.

תוך כדי שיחה השוטרים החלו לקנוס מספר בחורים על אי עטיית מסיכה, לדברי הבחורים מדובר בהתנכלות מכוונת שכן הם שוהים במתחם הישיבה המבודד כבר חודש וחצי על פי מתווה ה'קפסולות' ואין להם שום חובה לעטות מסיכה.

בחור מהישיבה בשיחה ל'חדשות JDN' אומר כי הם סובלים כבר זמן ממושך מהתנכלות מכוונת של כוחות המשטרה המקומיים, לטענתם מדובר במשפחה עם שנאה לדת המתגוררת בסמיכות לישיבה והיא זו שמזמינה את כוחות המשטרה בכל פעם מחדש.

לטענת הבחור, בליל שישי הם התיישבו מספר בחורים בחדר האוכל של הישיבה כשדלתות המקום היו סגורות ונגנו לעצמם עם גיטרה בכדי להשתחרר מעט זאת לאחר חודש וחצי שהם לא יוצאים ממתחם הישיבה, לדבריו, הם ניגנו כל כך בשקט כך שאפילו שאר בני הישיבה שעמדו מטרים ספורים משם לא שמעו את הרעש.

יממה לאחר המקרה במשטרה המקומית מזמינים את ראש הישיבה הגאון רבי שלמה צבי פרוכטר שליט"א לבירור בתחנת המשטרה על המקרה, בישיבה זועמים על המהלכים של המשטרה וטוענים שוב כי מדובר בהתנכלות מכוונת.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה ל'חדשות JDN' כי "התקבל דיווח אודות גרימת רעש מישיבת הנגב בנתיבות. שוטרים שהגיעו למקום הבחינו בעשרות צעירים כשהם מפרים את הוראות משרד הבריאות באופן בוטה וקראו להם להתפזר ולהפסיק את הרעש. השוטרים נתקלו בידוי אבנים וקריאות גנאי והיה צורך בהתערבות האחראי התורן. 3 ממפירי הסדר נקנסו בגין הקמת רעש ואי חבישת מסיכה. הגורם האחראי על המקום זומן לתחנת המשטרה".

במשטרת ישראל מוספים "נשמעים להנחיות-מצילים חיים. המשטרה קוראת לציבור להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות, שכן אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל". יצוין שתלמידי הישיבה שוחחו עם 'חדשות JDN' מכחישים מכל וכל את טענת המשטרה ל"בידוי אבנים וקריאות גנאי".

התנכלות מקוממת: ראש ישיבה בנתיבות זומן למשטרה בטענה להפרת ההנחיות

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מה לחכי"ם להלין???
הם לא עושים כלום נגד האכיפה על הציבור החרדי, אפילו משתפים פעולה בטענה שצריך לשמור על הבריאות,
תוצאה ישירה להסתה על החרדים.
ואז הם נראים מופתעים…….

תפסיקו עם המס שפתיים שאתם משחררים לאויר העולם כדי להרגיע אותנו הציבור ששלח אותכם אין לכם את האומץ לצאת נגד הממשלה שעושה לנו את זה השכם והערב מנעמי השלטון יקרים לכם יותר מאיתנו צביעות שאין כדוגמתה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו