צילום: עמוס בן גרשון - לע"מ

סיעת יהדו"ת לנתניהו: "גמזו עוסק בכותרות פופוליסטיות נגד החרדים"

חברי הכנסת במכתב לראש הממשלה: "מאז מינויו של הפרויקטור מתקבל הרושם שבמקום לטפול במגיפת הקורונה הוא עוסק במעשים פוגעים. על מנת להחזיר את האמון של המגזר החרדי, נבקש את התערבותך המיידית להפסקת התנהלות זו"

חברי סיעת יהדות התורה פנו הערב (חמישי) במכתב משותף לראש הממשלה בנימין נתניהו בו כתבו כי "אז מינויו של פרויקטור הקרונה פרופ' רוני גמזו, מתקבל הרושם שבמקום לעשות את מלאכת הטיפול במגיפת הקורונה, הוא עוסק בכותרות פופוליסטיות, בדיבורים ובמעשים הפוגעים פעם אחר פעם בציבור החרדי בישראל".

במכתב פירטו את מעשיו נגד הציבור החרדי: "שיגור מכתב לנשיא אוקראינה נגד חסידי ברסלב, תוך חריגה מובהקת מסמכויותיו, וללא בדיקת ההשלכות כפי שנהוג בכל מדינה ריבונית, בה הגורמים האמורים לקבוע את מדיניותה בנושא זה הם ראש ממשלה, שר חוץ ושר בריאות ועוד. למרבה הצער, כתוצאה מכך כבר בימים האחרונים חלה עליה באנטישמיות באוקראינה".

עוד הוסיפו: "הצהרות לתקשורת נגד רבני ומנהיגי הציבור החרדי, מבלי לבדוק את העובדות הפשוטות והבנת הוראותיהם של הרבנים על ידי שלוחיהם – נציגי הציבור החרדי. דבר שיוצר מצג שווא כביכול ניתנה הוראה גורפת להימנע מבדיקות חלילה".

"על מנת להחזיר את האמון של המגזר החרדי, נבקש את התערבותך המיידית להפסקת התנהלות זו", חתמו את המכתב השר יעקב ליצמן, ח"כ משה גפני, סגני השרים מאיר פרוש ואורי מקלב, וחברי הכנסת יעקב טסלר, יעקב אשר, ישראל אייכלר, יצחק פינדרוס, אליהו חסיד ואליהו ברוכי.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו