Flash 90

לפיד: "נתניהו לא מסוגל להודות שנכשל"; בנט: "כישלון ניהולי ומנהיגותי" • צפו

ראש האופוזיציה: "מי שלא יכול להודות בכישלון גם לא יכול לתקן. נכשלת, תתפטר". יו"ר ימינה על הסגר: "מכת פטיש על הראש של מאות אלפי עסקים קטנים, עצמאים ומובטלים. דורש תכנית ברורה ליציאה מהסגר". שקד: "דין ההפגנות כדין תפילות בחגי תשרי"

ראש האופוזיציה ויו"ר יש עתיד ח"כ יאיר לפיד התייחס להחלטת הממשלה להטיל סגר ולהצהרת ראש הממשלה בנימין נתניהו בנושא ואמר כי "נתניהו פשוט לא מסוגל להודות שנכשל ולהתנצל בפני הציבור הישראלי. זה המינימום שהוא היה צריך לעשות הערב. מי שלא יכול להודות בכישלון גם לא יכול לתקן. נכשלת, תתפטר".

שר הביטחון לשעבר ויו"ר ימינה נפתלי בנט אמר בתגובה להחלטת הממשלה על סגר: "מכת פטיש על הראש של מאות אלפי עסקים קטנים, עצמאים ומובטלים. כישלון ניהולי ומנהיגותי. דורש תכנית ברורה ליציאה מהסגר".

יו"ר סיעת ימינה, ח"כ איילת שקד כתבה בחשבון הטוויטר: "‏הממשלה הובילה את המדינה לכישלון הניהולי והמנהיגותי הגדול בתולדותיה. ‏חובבנות ופוליטיקה קטנה הביאונו עד הלום. ‏כעת הממשלה חייבת להציג תכנית ברורה ליציאה מן הסגר, ותכנית לליווי העסקים והעצמאים. ‏והכי חשוב, אני מבקשת מכולם לשמור על ההנחיות. גם אם לא מסכימים איתן. נדרשת ערבות הדדית".

שקד הוסיפה כי "דין ההפגנות כדין תפילות בחגי תשרי, ככה פשוט. כל התקהלות המונית פוגעת בכולם. כך צריך לראות את זה. זה בידיים של השרים. רק בגלל שרי כחול לבן הוחרגו ההפגנות בחוק. במקום לילל תתחילו לנהל".

חה״כ עפר שלח, יו״ר וועדת הקורונה לשעבר (יש עתיד-תלם), בתגובה לנאום נתניהו: "כל העשן שביבי מפזר לא יעזור בדבר. ישראל במצב מהגרועים בעולם, אבל אצלו הכל ורוד והאחרים אשמים. ככה לא קונים חזרה את אמון הציבור, ככה נסבול מצעדי סגר מיותרים והם לא יעזרו בדבר".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

חחחחח

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו