Yonatan Sindel/Flash90

ח"כ משה גפני: "תפסיקו לתקוף את החרדים כל היום – ראיתי מסיבות אצל החילונים"

יו"ר וועדת הכספים ויו"ר יהדות התורה אמר הערב בראיון כי "אני מציע להפסיק לדבר מי עשה את ההפרות האם החרדים, החילונים או הערבים. בואו נתמקד בבעיית החינוך. לא נעשו מאמצים גדולים לפתור את בעיית החינוך גם הממלכתי וגם החרדי". בדבריו אמר כי הם ימשיכו לתמוך בנתניהו

יו״ר 'יהדות התורה' ויו"ר וועדת הכספים ח״כ משה גפני התראיין הערב (מוצאי שבת) ל'חדשות 12' ותקף את התקשורת שמחפשת כל הזמן הפרות בקרב המגזר החרדי, "תתחילו לדווח את האמת", אמר.

אני מציע להפסיק לדבר מי עשה את ההפרות האם החרדים, החילונים או הערבים. בואו נתמקד בבעיית החינוך. לא נעשו מאמצים גדולים לפתור את בעיית החינוך גם הממלכתי וגם החרדי. כדי לקרב בין החילונים לחרדים – אתם העיתונאים צריכים להפסיק לתקוף את החרדים בלבד, ולהתחיל לדווח את האמת״.

עוד אמר ח"כ משה גפני, "אתם כל הזמן מדברים רק עלינו בתקשורת, ראיתי בדרך לפה הודעה על מסיבות גדולות עם אלפים, דווקא אצל החילונים, לא שומע על זה אצלכם. למה אתם לא אומרים בשידור שהתחלואה יורדת כל הזמן רק אצל החרדים?".

לגבי המצב הפוליטי אמר גפני, "הגוש החרדי הולך עם ביבי נקודה, לא נעול ולא בטון, אנחנו לא ׳הליכוד׳ אבל הולכים איתו. הקהל המסורתי נמצא שם ואנחנו שם״.

"גם אחרי הבחירות נמשיך ללכת עם הליכוד, בממשלה הבאה אני רוצה להמשיך להיות יו"ר ועדת הכספים", אמר גפני לסיום.

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו