"הגיע הזמן להגיד די": הציונות הדתית השיקה סרטון – נפתלי בנט תקף בחריפות

בנט תקף את 'הציונות הדתית' לאחר שבסרטון של הקמפיין הוא הוצג כחבר בממשלת שמאל. סמוטריץ' מיהר להגיב כי אין לו קשר לזה. בנט: "נמאס שאתם מנכסים לעצמכם את השם ״ציונות דתית״ ובכך כופים את עצמכם כסמל על כל חובש כיפה סרוגה"

בציונות הדתית הפיצו סרטון הערב בו מוצג כביכול חברת כנסת מהקואליציה העתידית של לפיד ובנט תומכת ומחבבת את הצורר הנאצי היטלר ימ"ש. ח"כ בצלאל סמוטריץ' מיהר להגיב כי הסרטו נעשה מכיוון בן גביר ולו לא היה קשר לדבר, אך בנט מיהר לתקוף את הסרטון.

"בצלאל, הגיע הזמן להגיד די. ראיתי שהעלתם במוצ"ש סרטון מכפיש בו הכנסתם אותי כחבר בממשלה של תומכי מחבלים, הצגתם אותי בממשלה שבה יבטלו את יום העצמאות ויעשו יום הנכבה. יאשרו יום הוקרה לחמאס והגדלתם לשים תמונה של היטלר".

"יש גבול, שתקתי עד עכשיו על כל המתקפות כי לא רציתי לריב איתך אבל הערב עברתם גבול. לא, בצלאל, זו לא הציונות הדתית. זה בדיוק ההיפך מכל מה שחונכנו. זה חילול השם הכי נורא שיכול להיות".

עוד תקף בנט, "נמאס שאתם מנכסים לעצמכם את השם ״ציונות דתית״ ובכך כופים את עצמכם כסמל על כל חובש כיפה סרוגה או נערה מהציונות הדתית—ללא רשותם ונגד רצונם".

"מה הערכים עליהם גדלנו? אהבת ישראל—לאהוב כל יהודי, לא להתנשא. ערבות הדדית—לעזור אחד לשני בפרנסה ולא לזלזל בזה. תרומה למדינה—להתגייס ליחידות הכי תורמות ולתת את כולך למען המדינה—לא לראות בצה״ל אויב. ממלכתיות—לשמוח שיש לנו מדינה יהודית בארץ ישראל ולקיים את חוקיה. וכשיש פגם, לא לשבור; לתקן. לאהוב את ארץ ישראל, עם ישראל ותורת ישראל".

בתגובה לדברים של בנט ענה בצלאל סמוטריץ': ‏נפתלי, "אני כבר הבהרתי שהסרטון חמור ושאני לא עומד מאחוריו. סבבה שאתה חוגג על זה הערב ועושה סיבוב. בכיף".

"עכשיו בוא נדבר על מהות וערכים: אתה מתחייב לבוחריך לשבת רק בממשלת ימין או שגם לא שולל ישיבה בממשלת שמאל מרכז עם לפיד, ליברמן ומירב מיכאלי? ‏(או שכל בוחרי הימין הם ״ילדי כאפות״ כפי שכינית אותי הערב ולכן אתה לא חייב לתת להם תשובה?)".

יו"ר עצמה יהודית עו"ד איתמר בן גביר כתב בחשבונו האישי בטוויטר: "‏אין לנו שום כוונה להיגרר לפופוליזם שהתקשורת מנסה לייצר. אני מעריך את נפתלי בנט שלו זכויות רבות וחלילה לא סבור שהוא כמו לפיד ומרצ, אך יחד עם זאת טרם שמענו התחייבות של ימינה שלא תשב בממשלה עם לפיד ובתמיכת תומכי הטרור מהמשותפת ועם העבודה שמועמדת מס' 7 מבזה את זכר השואה ואת חיילינו".

צילומסך מתוך הסרטון

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

נפתלי בנט מקפיד מאוד להופיע כגלוי ראש שאולי אולי יש לו כיפה קטנטנה מוסתרת.
למה ? שאיש לא יראה בו חלק מהציבור הדתי!
אז שלא יגיד לנו מה זה ציונות דתית.

מעניין למה אדם דתי נראה בצילומים כמו חילוני? למה צריך ללכת מאחוריו כדי לראות שיש לו כיפה בגודל שלא מקבל טומאה? זה לא בושה לאדם שרוצה לייצג מגזר דתי כלשהו?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו