צילום מסך מתוך ערוץ כנסת

בן גביר תוקף את טיבי: "היועץ של ערפאת; סתם לי את הפה"

"ההרגל המגונה של בן גביר לכנות את הח"כים הערביים 'מחבל' חייב להסתיים", הסביר סגן יו"ר הכנסת אחמד טיבי מדוע הורה להוציא את בן גביר מהמליאה • יו"ר עוצמה יהודית הגיב: "למי שהיה היועץ של ערפאת לא אקרא 'אדוני'"

האלימות במליאת הכנסת: בשיחה עם N12 הבוקר (שלישי) ח"כ איתמר בן גביר לא התנצל על האירוע והאשים את ח"כ אחמד טיבי שלטענתו פעל ללא סמכות ואת יו"ר הכנסת מיקי לוי "שהגיע לדוכן מבלי לבדוק וכבר גיבש עמדה".

מהומה בכנסת: בן גביר סירב לקרוא לאחמד טיבי 'אדוני' – והוצא באלימות • צפו

ח"כ אחמד טיבי מצדו טוען שפעל כשורה, ומצהיר כי "ההרגל המגונה של בן גביר לכנות את הח"כים הערביים 'מחבל' חייב להסתיים – נהגתי בקור רוח".

לדברי בן גביר, "מי שצריך להתחרט ולהתבייש זה אחמד טיבי ולצערי גם יו"ר הכנסת מיקי לוי שהגיע לדוכן ומבלי לבדוק ולברר כבר גיבש עמדה". הוא טוען שהסיבה שהוצא מהמליאה היה שלא קרא "אדוני היו"ר" לח"כ טיבי שניהל את הישיבה. "הסרטון לא מותיר ספק שטיבי פעל ללא סמכות וניצל את כוחו כדי לסתום לי את הפה. אין שום הוראה בתקנון שחייבים לפתוח במילים אדוני היו"ר".

"ביקשתי פעם אחר פעם מאחמד טיבי להפנות אותי לסעיף אבל הוא לא ידע כי אין סעיף כזה", טען בן גביר. "למי שהיה היועץ של ערפאת לא אקרא 'אדוני' וזו לא הפעם הראשונה שטיבי חורג מסמכותו כיושב ראש. בעבר הוא גם זרק מהדוכן את אלקין ופייגלין". לדבריו, "אבקש להשעות אותו מניהול המליאה – הוא לא כשיר לכך".

ח"כ אחמד טיבי מצדו האשים הבוקר את בן גביר ב"אלימות מילולית ופיזית". "אפס סובלנות כלפי מי שמכנה את היו"ר 'מחבל' – פגיעה ביו"ר זו פגיעה בוטה", אמר טיבי ל-N12. "ההרגל המגונה של בן גביר לכנות את הח"כים הערביים 'מחבל' חייב להסתיים. נהגתי בקור רוח מול ההשתוללות והאלימות המילולית והפיזית של בן גביר שנהג כמו בריון. גם סגן יו"ר ערבי ששמו אחמד הוא סגן יו"ר (הכנסת)".

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בראשית רבה , וישלח פרשה עה
"באותה שעה שקרא יעקב לעשו אדוני אמר לו הקדוש ברוך הוא אתה השפלת עצמך וקראת לעשו אדוני ח' פעמים חייך אני
מעמיד מבניו שמנה מלכים קודם לבניך "
הרבה מדרשים אחרים מצדיקים שימוש בתואר אדוני לשליט איפריה ששולטת גם בנו.
אך כמובן שאין בזה שום הצדקה לכנות ,"אדוני" את אחמד טיבי יועץ ערפאת המנובל , שמזדהה בגלוי עם כל מיני מחבלים ועם פעילויות שלהם במסגרת המאמץ לחסל אותנו.

טיבי צודק, צריך להפסיק לדבר לקרוא להם מחבלים ולהתחיל להרוג מחבלים!
כאשר הם ימותו יפסיקו לקרוא להם מחבלים…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו