בצל ההקלות לעזה: דיווח ערבי על החרפת פעילות יחידות "הבלבול הלילי"

בצל ההקלות לעזה: דיווח ערבי על החרפת פעילות יחידות "הבלבול הלילי"

על פי העיתון הלבנוני "אל-אח'באר", ארגוני הטרור בעזה החליטו להסלים את מהומות "הבלבול הלילי" כדי ללחוץ על ישראל • עוד דווח כי ארגוני הטרור הודיעו למצרים שהם ימשיכו בהפרות הסדר עד שיושגו כל הדרישות

מקורות פלשתיניים מסרו היום (שישי) לעיתון הלבנוני "אל-אח'באר" המקורב לחיזבאללה כי ארגוני הטרור בעזה החליטו להסלים את מהומות "הבלבול הלילי" כדי ללחוץ על ישראל. זאת לאחר שהשבוע ישראל הודיעה על הקלות חדשות לרצועת עזה, לרבות הרחבת אזור הדיג ל-15 מיילים ימיים, אישורי כניסה לישראל לסוחרים, כניסת סחורות ועוד.

לפי המקורות בארגוני הטרור שצוטטו בעילום שם, הפלגים החליטו להמשיך במהומות לאורך הגבול ולהסלים את הפעולות בתקופה הנוכחית עד שישראל תחזור בה מקשירת עסקת חילופי השבויים בשיקום הרצועה. עוד הם אמרו כי "הפעולות העממיות" של יחידות "הבלבול הלילי" ביו"ש ובעזה מתכננות לפעול באופן מתוזמן במטרה להגביר את הלחץ על ישראל.

בתוך כך, לאחר שאמש דווח כי מצרים ביקשה מחמאס להרגיע את המהומות על הגבול, הבוקר דווח בעיתון הלבנוני כי חמאס הודיע למצרים שהמהומות יימשכו עד שיחול שיפור במצב הכלכלי ברצועת עזה והדרישות יושגו.

בתוך כך, במהלך הלילה הגיע השליח הקטארי עם סגנו ח'אלד חרדאן לרצועת עזה כדי להשלים את הצעדים הסופיים לפני חלוקת המענק הכספי למאה אלף משפחות החודש. זאת, באמצעות המנגנון החדש שהוסכם עליו עם האו"ם.

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בנט לא מבין את המנטליות הערביות, ככל שהוא יתן להם כך הם ידרשו יותר…

בנט שוטה והם מנצלים את זה עד תום ככה זה היה השמאל הישראלי מאז ומעולם רק לתת ולתת ולתת ולתת בלי להתחשב בתגובה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו