Yonatan Sindel/Flash90

עבאס חושש לחייו: "לא אכפת לשב"כ מרצח פוליטי כל עוד זה ערבי"

"לראות אלפים צועקים שאני מחבל, זה להתיר את דמי", אומר יו"ר מפלגת רע"מ אחרי עצרת הימין • שב"כ מכחיש איומים נגד מנסור עבאס: "ככל שמתקבל בשב"כ מידע התרעתי אודות ביטחונו של חבר כנסת הוא מטופל באופן מיידי"

יו"ר מפלגת רע"מ אמר באחרונה בשיחות סגורות כי הוא חושש לחייו בעקבות עצרת הימין נגד הממשלה. לטענת גורמים במפלגתו של מנסור עבאס, בשב"כ לא לוקחים ברצינות את האיומים נגדו, בשל היותו ערבי.

ציטוטים מאותם "שיחות סגורות" פורסמו על ידי מוחמד מג'אדלה בחדשות 12, ובהם אמר עבאס: "לראות אלפים צועקים שאני מחבל, זה להתיר את דמי. מתחיל לחשוש לחיי".

"מה שמדאיג אותי יותר זה שמובילי הקריאות האלה יודעים באמת מי אני ומה אני, ואין להם שום בעיה שאשלם בחיי כדי להשיג את המטרות הפוליטיות שלהם", טען עבאס.

גורמים במפלגת רע"מ פנו אל מזכיר הממשלה שלום שלמה שפנה לשב"כ, שם לא הגיבו לטענתם. לדברי הגורמים, "או שלא הסיקו את המסקנות מהעבר, או שלא אכפת להם מעוד רצח פוליטי כל עוד זה ערבי".

מהשב"כ נמסר: "בשירות לא התקבלה עד כה פנייה בעניין בחינת הצורך לאבטח את ח"כ מנסור עבאס. האחריות לאבטחת חברי כנסת היא באחריות קצין הכנסת. יובהר מעבר לכל צל של ספק: ככל שמתקבל בשב"כ מידע התרעתי אודות ביטחונו של חבר כנסת הוא מטופל באופן מיידי".

הכתבות המעניינות ביותר

1 1 הצבעה
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

זה לא יבוא מהיהודים זה יבוא מהערבים אחים שלך, הם שלא רוצים שתהיה בממשלה הציונית, הממשלה הציונית כן רוצה אותך, ואז הם בבעיה גדולה , אתה מבחינתם בוגד, בשבילנו כל עוד זה משרת אותנו, זה בסדר, רק תדאג שיהיה לך עוזי בבית , ליתר ביטחון

הוא מסובב את כל המדינה הזאת על האצבע הקטנה שלו
יש הקלטות שהוא מסית נגד הקנופיות שקבשו את הארץ (דהיינו היהודים )יוצא מזה שהוא זה שמסתי לרצח ותו לא
ואין פוצה פה ומצפצף!!!!!!!!
אז נכון הוא לא למחזיק קלץ' וסרט ירוק כל הראש אבל זה הטריק שהלם :יש את הזרוע הצבאית של החמאס וכו ימח שמם ויש את השתול שיושב על התציב
אבל נפתלי שלנו רצה כיסא אז הוא מכר אותנו ואת ביתנו לרוצחים צמאי דם שלא חסים על בניהם בנתיהם

ה' ירחם

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו