Yonatan Sindel/Flash90

ליברמן חוזר בו מדבריו על מורי הדרך: "הניסוח שלי היה מאוד לא נכון – לא מוצלח"

באופן חריג הודה ליברמן על טעותו ושיגר התנצלות למורי הדרך: "הניסוח שלי היה מאוד לא נכון, לא מוצלח - אבל הנתונים והמספרים מאוד נכונים", אמר בישיבת הסיעה. השר הוסיף: בשנת טרום קורונה הגענו ל-4.5 מיליון תיירים

שר האוצר אביגדור ליברמן התייחס במהלך ישיבת הסיעה שנערכה הצהריים (שני) לסערה שעורר בתעשיית התיירות לאחר שהמליץ למורי הדרך להחליף מקצוע.

באופן חריג במיוחד הודה ליברמן על טעותו ושיגר התנצלות למורי הדרך: "הניסוח שלי היה מאוד לא נכון, לא מוצלח – אבל הנתונים והמספרים מאוד נכונים", אמר בישיבת הסיעה.

עוד הוסיף שר האוצר בישיבת סיעתו, סיעת 'ישראל בתינו' כי, "בשנת טרום קורונה הגענו למצב של 4.5 מיליון תיירים. השנה היו אולי 300 אלף תיירים. זה המצב, ולכן אנחנו דנים עם משרד התיירות יום-יום על חבילת סיוע לענף התיירות שכוללת גם עשרות מיליוני שקלים להכשרה מקצועית".

כזכור, שר האוצר אביגדור ליברמן אמר אתמול בישיבת הממשלה כי: "הבעיה היא המלונות הקטנים שהתבססו על תיירות נכנסת. שם צריך לבדוק מאזנים".

"לגבי סוכני נסיעות ומורי דרך צריך לומר: תתחילו לשנות מקצוע. מארבע מיליון וחצי תיירים ירדנו ל-200 אלף וזה גם כשמסתכלים על התחזיות. חלק לא מבוטל ממורי הדרך, כבר שינו תחום", הוסיף השר ליברמן.

מורי הדרך הגיבו לדבריו של שר האוצר ליברמן בישיבת הממשלה: "המסיכה הוסרה מעל פניה של הממשלה – זו ממשלה מנותקת ואטומת לב, שלא רואה ממטר עשרות אלפי אזרחים ללא שום הכנסה. ממשלה שלא מבינה שהיא זאת שגרמה לזה".

"מי שצריכים להחליף מקצוע הם שרת התחבורה הכושלת, שאת כישלונה כל אזרח מרגיש כל יום בפקקים, ושר האוצר שזורק ישראלים לגורלם המר. אנו אזרחים שומרי חוק שאוהבים את המדינה ומשמשים שגרירי הסברה שלה בזמן שהמשק כולו נפתח, ונותרנו מאחור".

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אבל על האמירה הנבזית עם המריצה הבריון המאפיונר הזה שמייצג גוים מרוסיה הוא אפילו לא התנצל, הלואי שלא היה נולד

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו