Yonatan Sindel/Flash90

יו"ר האופוזיציה נתניהו תקף את החוק החדש: "שומו שמיים – ארדואן זה כאן"

נתניהו תקף ואמר כי מדובר ב"תקדים עולמי חמור נגד הדמוקרטיה". לדבריו, "ממשלת בנט-לפיד-עבאס עומדת להיות הממשלה הראשונה בעולם הדמוקרטי שתחוקק חוקים פשיסטיים להגבלת חופש הביטוי ברשתות החברתיות ולהתערבות בוטה"

יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו תקף הערב (שלישי) את חוק הגבלת חופש הביטוי ברשתות החברתיות, חוק אשר מנסים לקדם בממשלה במטרה למנוע פוסטים הכרוכים בפייק ניוז.

נתניהו תקף את החוק ואמר כי מדובר ב"תקדים עולמי חמור נגד הדמוקרטיה". לדבריו, "ממשלת בנט-לפיד-עבאס עומדת להיות הממשלה הראשונה בעולם הדמוקרטי שתחוקק חוקים פשיסטיים להגבלת חופש הביטוי ברשתות החברתיות ולהתערבות בוטה בזכות לפרטיות של אזרחי המדינה".

"היא מתכוונת להעביר חוק שערוייתיתי ותקדימי שמאפשר למדינה להתערב בתכנים של הויכוח הציבורי ברשתות החברתיות. חוק זה נועד לסתום פיות, לחסום ביקורת של אזרחים נגד הממשלה ולשלוט בשיח הפוליטי ברשתות החברתיות".

עוד אמר נתניהו כי, "היום יצא המרצע מן השק. בניסיון להצדיק את החוק להגבלת הרשתות החברתיות אמר סגן שר החינוך מאיר יצחק הלוי שקיימים ניסיונות ישירים ובוטים לשנות את דעתם של מקבלי ההחלטות, כולל שלו, דרך הרשתות החברתיות".

"שומו שמיים. אזרחים מביעים ברשתות החברתיות דעות מנוגדת לאלה של הממשלה. הרי בדיוק בשביל זה יש דמוקרטיה! ואת זה רוצה הממשלה להגביל. זהו עוד חוק אנטי דמוקרטי מדהים שמצטרף לשורה של חוקים נוסח איראן שהממשלה מעבירה, כגון החוק שמאפשר למשטרה להכנס לבתי אזרחים ללא צו, ולבצע בהם חיפוש".

"כעת זה נמשך בחוק הבלתי יאומן לשלילת חופש הביטוי והשתקת הביקורת הציבורית ברשתות החברתיות. לאן נעלמו כל אבירי שלטון החוק והדמוקרטיה, מגיני חופש הביטוי וזכויות הפרט? איפה הם?", תמה יו"ר האופוזיציה.

"באופן מביש הם ממלאים פיהם מים. גרוע מזה, רבים מהם נותנים גיבוי לחוקים הדיקטטוריים האלה באמצעות ערוצי התעמולה, שמצטרפים גם הם לרמיסת כל תחרות למונופול הדעות בתקשורת המגוייסת שלהם".

"מיום ליום מתברר שממשלת בנט-לפיד-עבאס, שזוכה לאפס תמיכה ציבורית, פועלת לבטל את הדמוקרטיה הישראלית. על כולנו להיאבק בחוקים
הדיקטטוריים האלה ולהוקיע אותם מעל כל במה. איראן זה כאן. ארדואן זה כאן".

1 1 הצבעה
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אכן כן גם נתניהו היה דיקטטור אבל מתברר שבנט דיקטטור הגדול שהיה בתולדות המדינה הוא דורש שכל מה שבתזה שלו יתקיים ברישעות זה אחד שמשתגע מהשררה ומנסה להשליט את דעותיו השקפותיו על המדינה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו