Yossi Aloni/Flash90

החל משלישי בלילה: חזרה מארצות הברית תחייב בידוד במלונית קורונה

שרי הממשלה אישרו את הרחבת רשימת המדינות האדומות במשאל טלפוני. ההחלטה תיכנס לתוקף מחר, בלילה שבין שלישי לרביעי. עם זאת, הרחבת הרשימה עדיין תלויה באישור של ועדת החוקה בכנסת

החשש מהתפרצות האומיקרון: שרי הממשלה אישרו הבוקר (שני) במשאל טלפוני את הרחבת רשימת המדינות האדומות, בהתאם להמלצת הוועדה לסיווג מדינות במשרד הבריאות שנדונה אתמול בישיבת הממשלה.

כזכור, אמש במהלך דיון עם בכירי מערכת הבריאות, אמר ראש הממשלה נפתלי בנט כי קיים צורך בהרחבת רשימת המדינות האדומות, מאחר שהגל החמישי כבר כאן. בנט ביקש מהשרים להקפיד יותר על מסכות, והודיע על צמצום העבודה במשרדי הממשלה – בכחמישים אחוזים.

בהמשך הערב, הודיע בנט לאזרחי ישראל במסיבת עיתונאים שקיים כי "גל האומיקרון כבר כאן. בעוד שבועיים או שלושה נראה אלפי חולים, מאחר והאומיקרון מכפיל את התחלואה ומדבק הרבה יותר".

בהתאם, איטליה, ארה"ב, בלגיה, גרמניה, הונגריה, מרוקו, פורטוגל, קנדה, שווייץ ותורכיה – יוגדרו כאדומות החל ממחר בחצות, בלילה שבין יום שלישי ליום רביעי, בכפוף לאישור ועדת החוקה של הכנסת. המשמעות: כלל החוזרים ממדינות אלו יחוייבו להיכנס לבידוד במלונית קורונה.

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו