צילום: ישיבת חומש

בצל סכנת הפינוי: למעלה ממאה איש קיימו סעודת מלווה מלכה בחומש • צפו

מאז הירצחו של תלמיד הישיבה יהודה דימנטמן הי''ד, בסמוך למקום, חלה סכנת פינוי על ישיבת חומש שממוקמת ביהודה ושומרון. על רקע סכנת הפינוי והמחסומים שהקימו בצבא במטרה למנוע אפשרות של הגעה למקום - הצליחו מאה איש להגיע


צילום: ישיבת חומש

בשבועות האחרונים, מאז רצח יהודה דימנטמן הי"ד וההחלטה להרוס את הישיבה בחומש, מגיעים לחומש אלפי תומכים שנאלצים לעקוף את מחסומי הצבא בדרך לישיבה.

אלו שניסו בשבועיים האחרונים להגיע אל הישיבה ולקיים מלווה מלכה, נחסמו בדרך ובתוך כך קיימו התומכים את האירוע בדרך לחומש היכן שנתקלו במחסום.

בין התומכים הרבים שהגיעו בשבועות האחרונים נמנים את הרב דוד דודקביץ, רב היישוב יצהר, הרב אליעזר קשתיאל מבית המדרש בעלי ואישי ציבור נוספים. אתמול (מוצאי שבת) הצליחה קבוצה של כמאה איש להגיע לחומש ולהצטרף לתלמידי הישיבה במקום לסעודת מלווה מלכה חגיגית ומרגשת.

שמואל וונדי, מנכ"ל ישיבת חומש מסר: "לאורך השבוע מצליחים להגיע אלינו מבקרים רבים שדורשים יחד איתנו למנוע את הריסת הישיבה. במשך 15 שנים אנחנו מקיימים כאן חיים של לימוד תורה ודבקות בארץ – לילה ויום וכל אחד במדינה מבין שאסור להרוס ולגדוע את זה. אסור לתת פרס לרוצחים של יהודה ואסור להמשיך את תוכנית ההתנתקות".

5 1 הצבעה
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כל היהודים מוזמנים לבוא ללמוד בבית המדרש של ישיבת חומש!
לחזק ולהתחזק!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture