בערב אחד: הגנב פרץ ל-3 כלי רכב ונלכד • צפו בתיעוד

שור מועד: גבר בן 28 מקלנסווה פרץ לכלי רכב רבים בעיר נתניה, נתפס על חם ע"י השוטרים ונעצר. במהלך המעצר נקט הגנב באלימות ואיים על השוטרים, ובהמשך התברר כי הוא עומד מאחורי שורה של פריצות - חלקן באותו ערב. צפו בתיעוד

בסוף השבוע שעבר התקבל במשטרת ישראל דיווח על חשוד שפורץ לרכבים בחניון ברח' המחקר בנתניה. שוטרים שהגיעו למקום הבחינו בחשוד כשהוא בתוך רכב לאחר שניפץ את חלון הרכב ונכנס לתוכו, שם נתפס על חם ע"י השוטרים. מבדיקה ראשונית התברר כי זמן קצר קודם לכן, פרץ החשוד לשני רכבים נוספים בחניון ובשיטה דומה של ניפוץ חלון הרכב ( כפי שניתן לראות בסרטון). לאחר שנעצר ע"י השוטרים, החשוד איים על אחד השוטרים ברצח.

בהמשך ועוד באותו היום, שעה ששהה החשוד בתא העצורים בתחנת המשטרה, השתולל בתא ואיים על שוטר נוסף: "אני אפגוש אותך בחוץ". גם במהלך חקירתו, בעט בשולחן של החוקר ואיים על שוטר נוסף שהגיע לסייע.

במהלך החקירה עלה כי החשוד מעורב באירוע נוסף, יום קודם לכן, אז 2 בחורים ישבו ברכב ברח' ויצמן בעיר, סמוך למקום מגוריהם ושמעו מוזיקה באמצעות רמקול נייד. החשוד הגיע לרחוב, איתר רכב ופרץ אליו תוך שהוא הטיח אבן בחלון הרכב מס' פעמים. משהבין שהבחורים שהיו בסמוך הבחינו בו, החל להתקדם לעברם במהירות והם נמלטו מהמקום כשהם משאירים את הרמקול מאחור. החשוד גנב את הרמקול ועזב את המקום.

בהמשך, פרץ החשוד לרכב נוסף שחנה ברח' הצורן, בשיטה דומה, בעיר וגנב מתוכו מכשיר בלוטוס, מכשיר לזיהוי תקלות ברכב ומסמכים שונים.

החשוד נעצר כאמור על חם ע"י השוטרים ביום 23.1.19 ומעצרו הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בפ"ת. השבוע הוגש נגדו כתב אישום המכיל 4 אישומים בעבירות של פריצה לרכב, גניבה, חבלה במזיד ברכב, איומים והפרעת שוטר במילוי תפקידו. יחד עם כתב האישום, הוגשה גם בקשה למעצרו של החשוד עד לתום ההליכים המשפטיים כנגדו.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו