Yonatan Sindel/Flash90

הנהג הערבי שדרס בשושן פורים שוחרר; מסתמן כי לא יגישו נגדו כתב אישום

במשטרה החליטו לא לבקש את הארכת מעצרו של הנהג איברהים חאמד שדרס את איתמר בן אבו במוצאי שושן פורים בירושלים, מה שהוביל למותו. מסתמן כי הפרקליטות לא תגיש נגדו כתב אישום והוא שוחרר כבר הלילה ממעצרו

במשטרת ירושלים ובפרקליטות התגבשה החלטה שלא לבקש את הארכת מעצרו של איברהים חאמד, שדרס במוצאי שושן פורים את איתמר בן אבו במהלך ההתפרעויות ברחוב החומה השלישית בירושלים – כך מדווח משה נוסבאום בחדשות 12.

עד כה, ייחסו לו עבירה של המתה בקלות דעת, אך על פי הדיווח הערב, מסתמן כי לא יגישו נגד הנהג הערבי כתב אישום. הלילה, שוחרר ממעצרו.

כזכור, בחקירתו טען כי חש סכנה לחייו בשל אופי ההתפרעויות במקום, וניסה להימלט מהזירה – מה שהוביל לדריסת האדם שעמד על הכביש, לפציעתו הקשה ולמותו בבית החולים.

המתפרעים במקום, רובם הגדול נערי שוליים המתגוררים בקהילה מקומית, בין היתר יידו בקבוקים לעבר מספר כלי רכב של ערבים שחלפו במקום. הנהג שדרס, הוא ערבי תושב מזרח העיר ירושלים.

בדיון השבוע בו האריכו את מעצרו טען עורך דינו, כי "במקום לבוא לבית המשפט עם חשודים להארכת מעצר, אנחנו מגיעים לבית המשפט להאריך את מעצרו של הקורבן; אדם שמגיע למקום עבודתו, שביצעו בו לינץ' מטורף, כמעט הרגו אותו בתוך הרכב, ואז המשטרה מחליטה לעצור רק את הקורבן. המשטרה גם לחצה על בית החולים על מנת לשחרר אותו לדיון".

"נכנסים לרכב וכמעט הורגים את הנהג, הוא בורח, והמשטרה מחליטה לעצור רק אותו? החשודים המרכזים הם אותם עבריינים, והם לא נעצרו. למרבה הצער, אם העבריינים היו ערבים, המשטרה הייתה סוגרת את כל העיר עד שהיו עוצרים אותם".

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
9 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אהה אריה שיף מואשם בהריגה של בודאי שודד
וערבי שהרג יהודי בקלות דעת משוחרר כבר למחרת בלי כל כתם
לתפארת מדינת ישראל

לא יודע מה היה שם. אבל מאמין שהמופרעים מההפגנות ואנשי הפלג מסוגלים להכל לצערנו ולבושתנו.

יש לו עורך דין שקרן אומן עם תעודות.
אם הוא היה יהודי שדורס ערבי מאותה סיבה בדיוק, הוא לא היה רואה את אור השמש שנים רבות….
משטרה ופרקליטות מושחתות.
בג"ץ, הפרקליטות והמשטרה הם אויבי עם ישראל.

שלמה צודק!!!

גם אבי צודק

רק מענין אותי אם מישהו מכם היה\השתתף ב'הפגנות' כאלה,
כמי שצפה מהצד בהפגנות כאלה אני מבין את הנהג, לצערי הוא צודק, פעם ראשונה שאני מצדיק ערבי…
לעשות צדק זה לשחרר אותו, את זה המשטרה ומערכת המשפט יודעים לעשות כשזה ערבי, אבל לצערינו כולנו יודעים שאם זה היה יהודי שדורס ערבי באותם נסיבות לא היינו רואים את הצדק יוצא לאור. לא במדינת ישראל.

אני גם לא אוהב ערבים, אבל כבר קרה לי פעמיים שנקלעתי לאותו רחוב בי-ם, של אותה "קהילה", עם אותו "מנהיג", שלא בזמן "הפגנה" – והתקיפו אותי ילידים בני 10-14 – פעם אחת גרמו לי נזק של כ 1,000 ש"ח לרכב, בפעם השניה ברוך השם הצלחתי לברוח (מבלי לדרוס אף אחד).

הציבור שם בשכונה הזאת מסוכן מאוד. ילדים בני 8-10 מקללים בלי בושה את הערבים, מבלי טיפת שכל להבין שזאת סכנת מוות לקלל ערבי.

מצטרף לצביקה ושלמה מהיכרות כואבת אם המופרעים שם
השם ירחם

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו