דאגה: אם וביתה התאשפזו לאחר שהמדביר מירושלים ערך הדברה בביתן

האם והבת גילו תסמינים דומים לאלו שגילו בני משפחת גרוס, אך בדיקה קצרה העלתה כי המדביר לא עשה שימוש 'בפוספין' בביתן הערכה: לא נשקפת להן סכנה.

שעות לאחר שהאחיות לבית גרוס הובאו למנוחת עולמים בהר המנוחות בירושלים, התקבל דיווח מעורר דאגה, המעיד על כך שפרשת ההרעלה אולי מוסיפה להתרחב. אם וביתה, תושבות ירושלים פנו למרפאה של 'טרם', לאחר שגילו תסמינים הדומים לאלו שגילו בני משפחת גרוס שבביתן הושאר חומר 'פוספין' המשחרר גז רעיל במיוחד. השתיים סובלות מבחילות, הקאות ושלשולים.

קרא עוד:

[postim]

בדיקה קצרה העלתה כי בביתן של השתיים נערכה בימים האחרונים הדברת מזיקים, וכי המדביר שביצע אותה היה לא אחר מאשר זה שנעצר בחשד לרשלנות שהובילה למותן של האחיות גרוס ולמצבם הקשה של שני אחיהן. רופאי 'טרם' אמרו כי על פניו לא נראה שמצבן של השתיים אמור לעורר דאגה, אך לנוכח העובדות שהתבררו החליטו להפנותן בכל זאת לאשפוז בבית החולים שערי צדק, כדי להשגיח עליהן ולוודא שאכן מצבן הרפואי אינו מידרדר חלילה.

המשטרה שעודכנה בהתרחשות חקרה את המדביר בנושא והלה אישר כי הוא אכן עשה הדברה בביתן של האם והבת. עם זאת, הוא הצהיר כי ההדברה היתה שגרתית ולא כללה שימוש ב'פוספין' שגרם למותן של האחיות גרוס. בדיקה שערכה המשטרה בבית המשפחה העלתה כי אכן אין בו חומרים רעילים, וגם הרופאים מאשרים את הקביעה כי השתיים לא נחשפו לגז מהסוג שאליו נחשפו בני משפחת גרוס.

ההערכה היא כי במקרה של האם והבת לא מדובר בהערלה כתוצאה מחומרי הדברה אלא ממזון מקולקל או שפעת עונתית, וכי לא נשקפת להן סכנה כלשהי. עם זאת, מתוך נקיטת אמצעי זהירות מפליגים הוחלט להשאירן במהלך הלילה לאשפוז ולעקוב אחר מצבן.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

יהודים יקרים רחמנים בני רחמנים!
כולנו ביחד נעצור "עכשיו" רגע, ונחשוב, איך אנחנו יכולים לעזור למשפחה החשובה.

אמא ואבא צעירים שלא יודעים איפה להיות. בהלווית שתי הבנות הקטנות, שנלקחו בחטף, או ליד מיטת שני בניהם הנאבקים על חייהם! אפשר להבין? לקלוט? אפילו להתאבל ולשבת שבעה אין ביכולתם!
עוד 2 בנים יקרים, שנלחמים על חייהם. בואו נקבל קבלה טובה. תפילה אחת. בקשה אחת מאלוקים. שיחוס וירחם ויקרע את רוע הגזירה. שיהיה להורים במי לקחת נחמה. בבקשה עצרו הכל!
שימו פרוטה לצדקה וקראו תהילים ששאר המשפחה תשרוד בע"ה!

שמות הילדים: רפאל יצחק אייזיק בן מיכל, וחיים מיכאל שלמה בן מיכל, ההורים שמעון עוזר בן צפורה, ומיכל בת רחל. דחוף מאוד!
לא להתביש, כל מי שרואה את ההודעה שיעשה חסד גדול וישלח את ההודעה לכמה שיותר אנשים בלי לשבור.
* * *
כידוע לכולנו [בין אם נאשר ובין אם נטמון את הראש בחול…], האינטרנט הפרוץ הוא הגז והרעל הקטלני ביותר, ברוחניות ובגשמיות. ידוע שלפעמים נלקחים אנשים טובים בגלל מעשי האנשים ה…, קרבן ציבור בגלל עוונות הדור. מי יודע אם אין קשר בין נגע האינטרנט למקרים המזעזעים. מי יודע חשבונות שמים.

רמב"ם הלכות תענית (פרק א) וזה לשונו הזהב:
דבר זה מדרכי התשובה הוא. שבזמן שתבוא צרה ויזעקו עליה ויריעו ידעו הכל שבגלל מעשיהם הרעים הורע להן ככתוב (ירמיה ה כה) 'עונותיכם הטו' וגו'. וזה הוא שיגרום להסיר הצרה מעליהם. ואבא שבשמים יואמר לצרותינו די!!!

אבל אם לא יזעקו ולא יריעו אלא יאמרו דבר זה ממנהג העולם אירע לנו וצרה זו נקרה נקרית [-במקרה], הרי זו דרך אכזריות וגורמת להם להדבק במעשיהם הרעים. ותוסיף הצרה צרות אחרות. הוא שכתוב בתורה (ויקרא כו-כז) 'והלכתם עמי בקרי' (ויקרא כו-כח) 'והלכתי עמכם בחמת קרי'. כלומר כשאביא עליכם צרה כדי שתשובו אם תאמרו שהיא קרי אוסיף לכם חמת אותו קרי.
* * *
ידידים יקרים!
בואו נקבל על עצמינו להתחזק בצניעות ולהתנתק מהאינטרנט הפרוץ. ולמי שבס"ד כבר מנותק מהאינטרנט, יקבל על עצמו להשפיע על מינימום עוד יהודי להתנתק מהאינטרנט, ולקרבו לתורה ומצות. ובזכות זה יאמר השם יתברך לצרותינו די בקרוב ממש.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו