צה"ל תקף הלילה יעדים של צבא סוריה ברמת הגולן הסורית

בתגוב לאירוע המטען בגבול אתמול תקף צה"ל הלילה מטרות סוריות ברמת הגולן הסורית ● שר הביטחון: "נגיב בנחישות ובעוצמה כלפי כל מי שיפעל נגדנו"

לפנות בוקר תקפו מטוסי חיל האוויר מספר מטרות ובהם סוללות ארטילריה ומתקני אימונים של צבא סוריה, בתגובה לפעולת הטרור אתמול, בה הופעל מטען נגד כוח צה"ל שסייר על ציר הגבול ופגע בארבעה לוחמי צנחנים, ובהם אחד באורח קשה.

שר הביטחון יעלון אמר: "לא נסבול כל הפרה של הריבונות שלנו ופגיעה בחיילינו ואזרחינו, ונגיב בנחישות ובעוצמה כלפי כל מי שיפעל נגדנו, בכל עת ובכל מקום, כפי שעשינו זאת הלילה.

מי שינסה לפגוע בנו – דמו בראשו. אנו גם רואים במשטר אסד אחראי למתרחש משטחו, ואם ימשיך לשתף פעולה עם גורמי טרור החותרים לפגוע במדינת ישראל נוסיף לגבות ממנו מחיר כבד, באופן שיגרום לו להתחרט על מעשיו. נמשיך לפעול באחריות ובשיקול דעת כדי לשמור על ביטחונם של אזרחי ישראל".

קרא עוד:

[postim]

אתמול בשעות הצהריים הגיב צה"ל בירי ארטילרי לעבר מטרה סורית כתגובה מיידית ומצומצמת, צה"ל הודיע כי הוא "שומר לעצמו את הזכות לפעול בכל דרך ובכל זמן שיראה לנכון על מנת להגן על תושבי מדינת ישראל". מסרים חמורים הועברו לממשלת סוריה באמצעות כוח האו"ם ברמת הגולן אונדו"ף.

בעקבות התגברות האירועים בגזרת הגבול הסורית, צה"ל מתגבר את כוחותיו בגזרה, והוא ערוך לכל אפשרות.

איילוסטרציה:AFP

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו