יום שחור למדינת ישראל – חוק הגיור אושר

למרות הפעילות הנמרצת של החכ"ים החרדיים והדתיים "לקבור" את החוק שנועד לרמוס ברגל גסה את הגיור היהודי, הוא אושר לקריאה שנייה ושלישית. הישיבה לוותה בחילופי דברים קשים בין נציגי יש עתיד לנציגי החרדים והבית היהודי

הנציגות החרדית בכנסת נכשלה היום בנסיונותיה למנוע את אישור חוק הגיור אותו הגיש ח"כ אליעזר שטרן מסיעת 'התנועה', החוק אושר ברוב של שישה מול חמישה מתנגים.

אמש בשעות הערב נשמו הנציגות החרדית לרווחה כאשר סכמו עם החכ"ים החרדיים שיתנגדו לההצעה, וכך יפול החוק, אך למרבה התדהמה הבוקר נודע שהחברי כנסת הערביים יעדרו מההצבעה, ולדברי הנציגים החרדיים הערבים נעדרו בעקבות הבטחות שקיבלו משר החינוך שי פירון, ובכך כאמור התאפשר אישורו של החוק.

בלשכת שר החינוך הכחישו את הנאמר, ואומרים כי מעולם לא הציעו לח"כים הערבים דבר בתמורה להיעדרותם מהדיון בוועדה על חוק הגיור.

כעת נשאר לקוות שראש הממשלה ימנע את הגעת החוק להצבעה בקריאה שניה ושלישית במליאת הכנסת, וזאת לאור היום של חברי הכנסת מסיעת 'הבית היהודי' שאיימו בפרישה אם החוק יאושר.

ח"כ אורי מקלב אמר בתגובה 'חוק ה'גיור' הוא משחק פוליטי מביש ופוגעני בשלמותו של העם היהודי' "מהותה הצעת החוק של ח"כ שטרן הינה לפגוע בליבה הבסיסית של העם היהודי ולקעקע באופן ברוטלי את מה שהיה נהוג במשך דורות. זהו משחק פוליטי מביש ופוגעני בשלמותו של העם היהודי ותוצאותיו מי ישורונו". כך אמר הבוקר סגן יו"ר הכנסת, ח"כ הרב אורי מקלב (יהדות התורה), במהלך דיון שקיימה ועדת הכנסת באשר לחוק ה'גיור' שהגיש ח"כ אלעזר שטרן (התנועה).

לדברי ח"כ הרב מקלב, כאשר בוחנים את מהותו של החוק ניכר כי "מציע החוק מעוניין לשנות את מהות הגירות והקבלה לעם היהודי, כך שעל פי ההצעה בסופו של דבר לא יהיה שום הבדל בין הליך הגיור המוכר על ידי הרשויות בישראל לבין הדרך שעושים זאת הרפורמים! אנו דורשים להסיר את ההצעה מסדר היום בכל מחיר, שכן ההצעה פוגעת אנושות בשלמות העם היהודי!".

ח"כ הרב ישראל אייכלר הגיב "בשעה ש"צבא הקטינים" הפלשתיני מבעיר את ירושלים, בחרה ממשלת הזדון לפתוח את מושב החורף באישור חוק הגיור המזוייף. מה שהממשלה עושה ליהדות, עושים אומות העולם למדינת ישראל. החורף מתחיל בתבוסה בטחונית בירושלים, בידוד מדיני מזהיר בעולם, קריסה כלכלית במשק והאצה ביוקר המחיה ויוקר הדיור. כל זה גורם לממשלה להעסיק את העם הסובל בציון, בשעשועים פוליטיים וחוקי גיור פיקטיבי. זה מוכיח עד כמה הממשלה מנותקת מצרכי הציבור ומצוקותיו".

ולסיכום, מי שקבע איך יצטרפו לעם היהודי הינם ערבים שונאי ישראל…

 

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

גם "נחל החרדי" הולך לקרוע ולחתוך את עם היהודי.
גם להתיצב לצה"ל הולך וקורע וחותך את העם היהודי.
גם…. הצניעות של החרדים הולך וקורע וחותך את העם היהודי.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו