דאע"ש בדלת הקדמית: טבעות הנושאות את סמל הארגון נתפסו במכס

עובדי המכס נדהמו לגלות במשלוח שיועד ליבואן מרמאללה, 120 טבעות הנושאות כתובות של ארגון הטרור 'דאע"ש' • הטבעות הוחרמו והועברו להשמדה והמידע הועבר לטיפול כוחות הביטחון הרלוונטיים

לחוצפה אין גבולות: משלוח של כ-120 טבעות הנושאות כתובות המזוהות עם ארגון הטרור דאע"ש, נתפסו החודש במשלוח של יבואן מרמאללה, שהכיל מאות תכשיטים נוספים וסוכל על ידי עובדי המכס בנמל התעופה בן גוריון.

הטבעות, שיובאו מטורקיה, מוגדרות כתעמולה אסורה ועל כן אסורות בייבוא. הן הוחרמו והועברו להשמדה והמידע הועבר לטיפול כוחות הביטחון הרלוונטיים.

P50514-122322(צילום: דוברות רשות המסים)

בתקופה האחרונה רושמת רשות המסים הצלחות משמעותיות במניעת הברחת סחורות המשמשות את ארגוני הטרור. אתמול הותר לפרסום כי בתחילת החודש נתפס במעבר הגבול ניצנה משלוח לעזה של חליפות צלילה העשויות לשמש את הקומנדו הימי של חמאס, בפעולות כמו החדירה לקיבוץ זיקים במהלך מבצע 'צוק איתן'.

קרא עוד:
[postim]

בארבעת החודשים האחרונים בלבד, מנעו עובד המכס הברחות של 1,200 שפופרות של חומר כימי המשמש לייצור רקטות, שהוחבאו במשלוח סיליקון; חומר כימי נוסף שהוסלק בפחי צבע; 200 ק”ג של מוטות גופרית גולמיים, העלולים לשמש כרכיבים בייצור אמצעי לחימה והוסתרו במשלוח מזון יבש; ואף 18 טון פחם המשמש כדלק בכבשנים ליציקות מתכות.

לפני כחודשיים וחצי נעצר תושב עוטף עזה בפעילות משותפת של רשות המסים ושירות הביטחון הכללי, יחד עם המשטרה והפרקליטות, בחשד להפעלת רשת הברחות, לאחר שבחודשים האחרונים זוהתה מגמת גידול בניסיונות הברחה של חומרים דו שימושיים כגון: ברזל, אלקטרודות, דשן ועוד לתוך עזה, העלולים לשמש לייצור נשק ומנהרות טרור ועל כן אסורים בייבוא לתוך הרצועה.

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו