נתניהו על ה'בידוד': "בכל שבוע מגיע לכאן נשיא, ראש ממשלה או שר חוץ"

על הקשר עם ארה"ב: "יש מי שכבר חזה את קריסת היחסים הללו – לא כך הוא. היחסים הם איתנים בכל המישורים" • לדבריו, ישראל מהדקת כיום את קשריה עם מדינות רבות נוספות ברחבי העולם, באסיה, באפריקה, באירופה ובאמריקה הלטינית

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התייחס היום בפתח ישיבת הממשלה לטענות השמאל על כך שממשלתו מובילה את ישראל למצב של קרע חמור עם הקהילה הבינלאומית ובידוד מדיני חסר תקדים. הוא דחה את הדברים בביטול והצהיר כי מעמדה של ישראל איתן.

"השבוע יגיע הנה לביקור ידידנו, סגן נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן", אמר נתניהו. "הביקור הזה מבטא את היחסים האיתנים בין ישראל לבעלת בריתנו ארה"ב. יש מי שכבר חזה את קריסת היחסים הללו – לא כך הוא. היחסים הם איתנים בכל המישורים, וגם מול האתגרים שאנחנו עומדים במשותף מולם באזורנו, על כך כמובן אדון עם סגן הנשיא בביקורו".

קרא עוד:
[postim]

ראש הממשלה הוסיף: "אני חייב לומר שבמקביל ליחסים עם ארה"ב, אנחנו בונים יחסים אחרים, נוספים כמובן, עם מדינות רבות בעולם. בכל שבוע יש כאן נשיא או ראש ממשלה או שר חוץ, או שרים אחרים ממדינות אסיה, אפריקה, אירופה, אמריקה הלטינית, מהעולם כולו".

לדבריו, "הדבר הזה מבטא כמובן את הנכסיות של ישראל היום במאבק גם נגד האסלאם הקיצוני וגם לתפוס את הזדמנויות העתיד, בייחוד בטכנולוגיות. מחר יבקר כאן נשיא רומניה, והביקורים הללו יימשכו גם בביקורים שלי במקומות אחרים, במיוחד לתוך יבשת אפריקה ביולי הקרוב".

(צילום התמונה: אוהד צוויגנברג – POOL)

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו