היתומים סיפרו לאלמנה: "אבא נרצח בפיגוע הירי"

בשורות טובות מבית החולים: שיפור ניכר במצבה הרפואי של חוי מרק, שנפצעה באורח קשה בפיגוע בו נרצח בעלה הי"ד • "אנחנו רואים ניסים, הכל בזכות התפילות ובזכות אבא שעוזר מלמעלה", כתבה בתה

שיפור ניכר במצבה של חוי מרק שנפצעה באורח קשה מאוד בפיגוע הירי שבו נרצח בעלה מיכאל הי"ד. בבית החולים הדסה עין כרם מדווחים כי היא החלה לנשום בכוחות עצמה ולפקוח עיניים.

"אנחנו רואים ניסים. אמא מדברת ומחזיקה את היד, הכל בזכות התפילות שלכן ובזכות אבא שלי שעושה שם מהפכות בשמיים", כתבה אחת מבנותיה לחברותיה. הבת הודתה גם למי שבא להשתתף במסע ההלוויה: "אין לכן מושג כמה שמחה הכנסתן בנות, כמה כבוד נתתן לאבא שלי הצדיק. כמה הוא היה גאה בי שאלו הן החברות שלי. אבא שלי היה אדם גדול, אדם שלא שווה לפספס. אני רוצה שלא תשברו, שלא תיכנסו לדיכאון, ככה אבא שלי היה רוצה", היא כותבת.

בשעה האחרונה דווח כי בצל התאוששותה של האם, סיפרו לה הילדים על כך שאביהם/בעלה נרצח בפיגוע ביום שישי.

יצוין כי בתחילה, כשהתעוררה, סיפרו לה רופאיה כי היא נפגעה בתאונת דרכים, אך הצוות הרפואי, יחד עם המשפחה והעובדות הסוציאליות, יצטרכו להחליט מי יהיה זה שיבשר לה את הבשורה המרה כשמצבה ישתפר.

עוד בנושא:

קורע לב: "אבא, תתפלל על אמא שתתחזק ותבריא"

"צריך להפעיל הרבה רגש להבין מי האישה וכמה היא חזקה. אנו מתייעצים עם המשפחה מי ייכנס, מי ידבר. זה מורכב. היא לא בהכרה מלאה, רק מגיבה לפקודות. מעריכים שייקח לפחות יום-יומיים, אלא אם תהיה הפתעה שמישהו מהמשפחה ישבר לידה או משהו כזה", אמר אמש גורם בבית החולים בראיון לאתר 'וואלה!'.

הגורם הוסיף כי "האחיות אומרות לה שהיא מאושפזת, אבל אף אחד לא מספר לה על מיכאל. מסבירים לה שהיא הייתה מעורבת בתאונת דרכים. לצאת עם בשורה כזו, עם כל הניסיון וכל הידע שלך, זו מכה שלא כתובה בתורה".

עוד בנושא:

הבת הפצועה ריגשה: ה' לקח אותך כי צריך עוד צדיקים למעלה

מבית לבית, בנשקים שלופים • צפו בכוחות צה"ל פועלים באזור חברון

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו