מה עשה מ"מ ראש העיר ירושלים בבני ברק?

מ"מ ראש העיר ירושלים, יוסי דייטש, הגיע לביקור עם 7 אנשי צוות בעיריית בני ברק • אז מה הוא חיפש שם?

יוסי דייטש, מ"מ ראש עיריית ירושלים, עוזריו ושבעה עובדים בכירים מתחומי התברואה, שיפור פני העיר והפיקוח העירוני בירושלים ביקרו בעיריית בני ברק, כאורחי אגף התברואה העירוני. חברי המשלחת הביעו את התרשמותם והתפעלותם מההתקדמות המרובה של העיר והעירייה בתחומים שונים, ובין היתר, מהשיפורים המגוונים בנושאי תברואה, בייחוד טמוני קרקע, מיחזור קרטונים, דחסני קרטונים וניקיון בלחץ קיטור.

קרא עוד:

[postim]

ביקורם של מ"מ ראש עיריית ירושלים, העיר הגדולה ביותר בארץ והמונה למעלה מ-800,000 תושבים ושל הצוות הבכיר מהיחידות השונות, נקבע לאחר שדייטש נפגש עם יהודה מרמורשטיין, חבר מועצת עיריית בני ברק וראש אגף התברואה העירוני, ובשיחתם סוכם על בואה של המשלחת, כדי לראות מקרוב את הפעילות הנרחבת של דחסני הקרטונים והאיסוף האינטנסיבי באזורים השונים של העיר, שמוסיפים רבות לניקיונה של העיר והכנסות כספיות נכבדות לעירייה.

המפגש נפתח באולם הישיבות של מועצת עיריית בני ברק בדבריו של ראש העיר, יעקב אשר, שסקר את הפעילות העירונית בתחומים רבים.

כמו כן, סקר ראש העיר את תכניות העבודה והפעילות האגפית בהתאם לתכניות מותאמות לערבי חגים ולמוצאי חגים ופינוי מוגבר, מתוכנן ומתוחכם לתאריכים אלו. להמחשת הנתונים והתכניות הוצגה מצגת מקצועית.

במפגש נכחו גם חנוך זייברט, מ"מ ראש העיר; מנחם מנדל אייזנברג, סגן רה"ע; מיכאל קקון, חבר מועצת העירייה וראש אגף תשתיות ופיתוח.

המשלחת מירושלים עם המארחים מבני ברק יצאו בהמשך הסיור לביקור בשכונת רמת אלחנן, המאופיינת במספר ילדיה ובצפיפות שטחה כשכונות רבות בירושלים. בשכונה ראו חברי המשלחת את טמוני הקרקע שהונחו בשכונה, כשלדברי התושבים, שבתחילה חששו והסתייגו מהם, כיום הם משבחים ומציינים את יעילותם וחיוניותם לניקיון השכונה ולשיפור המראה החיצוני, בעיקר בערבי שבתות וחגים, אך שינוי זה בולט גם בכל ימות השנה.

בחלקו האחרון של הסיור ביקרו המשתתפים במוסד "עלה" לחינוך מיוחד, שבהנהלת חבר מועצת העיר בני ברק, יהודה מרמורשטיין, שסקר בפניהם את התפתחות המוסדות בבני ברק ובערים אחרות, באורח מרשים ביותר, כשהאורחים מבקרים ורואים בהתרגשות את הפעילות המקצועית והאנושית באגפי המוסד, בקרב חניכי המקום.

בתמונה, מימין לשמאל: יהודה מרמורשטיין, מנחם מנדל אייזנברג, חנוך זייברט, יוסף ויכסלבוים, יעקב אשר, יוסי דייטש ונתנאל נחום.

יעקב אשר ויוסי דייטש

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אי אפשר להכיר את בני ברק, יעקב אשר כל הכבוד!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו