רגע האמת: ביקור טראמפ בישראל – מפת חסימות הכבישים המלאה

היום זה קורה: בשעה 12:15 ינחתו נשיא ארה"ב ופמלייתו בנתב"ג ויתנו את האות לשורת חסימות כבישים ושיבושי תנועה. איזה כבישים יחסמו? מהיכן ממליצה המשטרה להתרחק? ועד מתי זה צפוי להמשך? המדריך המלא

רגע האמת: אחרי הכנות, דיונים ושערוריות, סמוך לשעה 12:15 ינחת בנתב"ג מטוסו של נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ.

לנחיתה המדוברת יתלוו שיבושי תנועה משמעותיים ושעות ארוכות של כאוס וחסור נוחות לנהגים ולמשתמשי הדרך. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על כבישי ישראל ביממה הקרובה:

כביש מס' 1 ייסגר לתנועת כלי רכב מסחרוב ועד למחלף גנות לשני הכיוונים בכדי לאפשר לשיירה מעבר בטוח, סגירת הכביש תחל בסמוך לשעה 15:00, הכביש יפתח בצורה מדורגת ובהתאם להתקדמות השיירה.

גם כביש 6 בקטע החופף ייחסם בשעה הזו, כאשר אמורה להיות חסימה נקודתית שתיפתח עם התקדמות השיירה.

בירושלים ייחסמו רחובות רבים. החל מהשעה 12:00 היום ייחסמו לסירוגין ובהדרגה הצירים הבאים: דרך חברון, דוד רמז, דוד המלך, ז'בוטינסקי, הנשיא, האר"י, עזה, פלומר, חטיבת ירושלים, שער יפו, בתי מחסה, מעלה השלום, אגרון, קרן היסוד, בלפור, סמולנסקין.

גם רכבת ישראל מצטרפת למאמץ: לאור עומס התנועה הצפוי בעת ביקור נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, יתוגברו הרכבות לתחנת ירושלים-מלחה וממנה, נמסר.

חלק מהרכבות לבית שמש ימשיכו בנסיעתן לתחנת ירושלים-מלחה ויעצרו גם בתחנת ירושלים-גן החיות התנכ"י. חלק מהרכבות היוצאות מתחנת בית שמש לתחנת הרצליה יחלו את נסיעתן בתחנת ירושלים-מלחה.

יצוין כי במשטרה מפצירים בציבור שלא להגיע היום לירושלים כלל. "למי שאין צורך מיוחד לבקר בבירה, או שיכול לדחות את הביקור ליום אחר – מוטב שיעשה זאת", אומרים גורמים במטה הארצי.

בוידאו: היערכות המשטרה בנתב"ג

במשטרה מדגישים כי "על אף שיבושי התנועה והעומסים הצפויים באזור, משטרת ישראל תחתור לצמצם ככל שניתן את הפגיעה בשגרת החיים של הציבור. אנו קוראים לציבור הנהגים להתאזר בסבלנות, להתעדכן בשינויי סדרי התנועה ולנהוג בזהירות ובבטחה"

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בבקשה מכם אתר יקר, אנא הביאו תמונות מקבלת הפנים של נשיא ארה"ב, ואם אפשר גם וידאו, זה מאד מעניין אותי וגם מעניין אחרים, וזה יקפיץ לכם את הרייטינג לממדים עצומים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו