הערים תל אביב-בת ים יאוחדו עד סוף 2023

שר הפנים אריה דרעי הודיע הערב (ראשון) לבג''ץ במסגרת עתירה שהוגשה בנושא, כי הוא שוקל לאמץ את המלצת הוועדה על איחוד הערים בת ים ותל אביב-יפו, בשנת 2023.

שר הפנים אריה דרעי הודיע הערב כי הוא "שוקל לאמץ את המלצת הוועדה על איחוד הערים בת ים תל אביב יפו, בשנת 2023".

לפני חצי שנה המליצה הוועדה של משרד הפנים על איחוד הערים, זאת מאחר ובת ים סובלת מקשיים תקציביים עקב מיעוט בעסקים וכתוצאה מיעוט בהכנסות מארנונה של עסקים.

ההכנות לאיחוד יחלו כבר בתקופה הקרובה עם הקמת מנהלת ממשלתית שתעסוק בנושא. האיחוד יתרחש הלכה למעשה בבחירות לעירייה המאוחדת בשנת 2023 – בחירות לראש עיר אחד לעיר המאוחדת. עד שנת 2023, בת ים תהיה תחת תכנית הבראה מיוחדת – צופה פני איחוד.

שר הפנים דרעי אמר כי "זהו צעד משמעותי לחיזוק העיר בת ים השרויה בגרעון כלכלי עמוק. אני שוקל לאמץ את המלצות הוועדה המקצועית שבחנה את הנושא ולאחד את הערים בת ים תל אביב-יפו, שיצא לפועל ב-2023, בתום תהליך ארגוני סדור. משרד הפנים ומשרד האוצר יפעלו יחד בכל התקופה שעד האיחוד, להכין את התשתית והמנגנון לבצוע האיחוד באופן המקצועי עם דגש על השירותים לתושבים".

עוד הדגיש השר כי "במהלך האיחוד יידרש שיתוף פעולה מלא מצד העיריות, לקראת איחוד. נדאג כי רמת השירותים הניתנים לתושבים לא תפגע ואף תשתפר. זוהי הפעם הראשונה שבה איחוד בסדר גודל כזה יוצא לדרך ויש לפעול באחריות רבה על מנת שיצליח".

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

לכל היפיפים שבעריית בת ים שמתחזים כאנשים של עשייה באה האמת וטפחה על פניהם

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו